Haha oef, ja kan het me voorstellen. Hoe deed jij het met rustdagen, wachtte je tot de spierpijn helemaal weg was? En dankjewel
Een paar pannenkoeken, havermout of yoghurt met fruit/muesli?
Even terugkomen op mijn eigen post. Heeft even geduurd door vakantie maar heb eindelijk mijn eerste rocycle-achtige spinningles gehad en ik vond het fantastisch! Was totaal uitgeput daarna maar dat was het helemaal waard, nu al zin in de volgende keer!
Ik heb vergelijkbare maten als jij en L past me goed. De broeken zitten erg hoog dus belangrijk dat het daar past. Ze zijn redelijk stretchy!
Ik koop gymshark niet meer, ik vind de kwaliteit niet zo. Mijn lievelingsbroeken zijn van colorfulkoala! Duurt wel een tijdje qua verzending.
Sorry geen advies, maar ik vind dit ook heel rare verhoudingen inderdaad. Alsof ze er vanuit gaan dat iedereen een ronde kont en een wespentaille heeft.
Maar ja je zou een paar verschillende maten kunnen proberen, misschien valt het in het echt mee. Er zijn hier denk ik wel meiden die ervaring hebben met Gymshark.
Heb ik nog nooit hoeven te betalen, weet niet precies hoe dat zit. Nadeel is wel dat je niet (makkelijk) retour kan doen.
Oh interessant, lijkt precies op lululemon maar dan 1/3 van de prijs haha. Ervaring of die vergelijkbaar met elkaar zijn?
Ja, ze lijken op de aligns (enige lululemon broek waar ik ervaring mee heb). Let wel op dat ze niet allemaal vergelijkbaar stofje hebben. Je hebt ze met Nylon en met Polyester. De polyester versie lijkt ook qua stof op de aligns. De nylon is meer een performance stofje, vergelijkbaar met een Nike Pro bijvoorbeeld. Ik vind ze allebei erg fijn.
Yes!
Ja ik sport altijd voor werk! Na werktijd heb ik er echt geen energie meer voor, en de kans is groter dat werk bijvoorbeeld uitloopt of dat er andere plannen tussenkomen. 'S-ochtends heb je het gewoon al gehad, heerlijk <3
Nu met thuiswerken kan ik gewoon na het sporten naar huis, me daar klaarmaken en dan beginnen met werken. Voor corona nam ik altijd twee tassen mee naar kantoor: Eentje met mijn laptop en andere spullen voor werk, en een sporttas. In die sporttas had ik inderdaad mijn handdoek en vieze sportkleding zitten. En ook standaard een toilettas met doucheproducten, make-up, haarborstel, parfum, etc. Ik deed vuile was in van die packing cubes zodat m’n tas niet zo vies zou worden:
Hoe gaat het nu met je rug?
Ik heb afgelopen donderdag met een nieuwe Pt getraind en had ook gelijk een nieuw schema waarbij ik voor het eerst moest squatten. Sinds gisteren heb ik zo’n spierpijn dat ik de trap niet meer op of af kan maar ook dat ik letterlijk door mijn benen zak. Iemand tips hoe ik hier zo snel mogelijk van af kom want dit is totaal niet handig, ik hang alleen nog maar op de bank
Het is nu misschien een beetje laat, maar als je na het sporten eiwitten eet is dat goed voor het herstel van je spieren.
@pastelzwart Leuk dat je gaat bodypumpen, dat is echt mijn favo les! Per oktober start het nieuwe kwartaal en doen ze ook weer nieuwe oefeningen, dat is altijd een fijn moment om in te stromen. Ik vind gymshark broeken heel fijn, ze hebben lekker veel stretch en je kan gratis retourneren. Ik zou denk ik in jouw geval de M en de L bestellen en even kijken wat het mooiste zit.
Tja als ik alles eind van de dag weer uit mijn tas haalde was het wel muffig Dan gooide ik alles meteen in de was en klaar.
Die rust in de avond is zo chill! Ik had vanochtend even moeite met opstaan en heb toen getwijfeld om toch na werk te gaan. Uiteindelijk toch meteen gegaan, en nu ben ik zo dankbaar dat ik gewoon lekker rustig in de zon kon gaan chillen.
Succes deze week, hoop voor je dat het beter gaat!
Lekker bezig! Hoe ziet jouw ochtendritueel er nu uit? Moet je er heel vroeg voor op?
Ik ben weer aan het opbouwen met op kantoor werken en vind het toch wel wennen om dat te combineren met sporten. Zo gek dat het pre-corona gewoon in m’n routine zat, en nu ben ik echt de luxe gewend van thuis werken en geen reistijd.
Zo heerlijk he, dat je dan zo vroeg al zo actief bent. Ik heb er ook echt meer energie door gedurende de dag, heb jij dat ook?
Love de uitgebreide omschrijving. Wat heerlijk dat je die donderdag lekker veel tijd hebt voor een PT!
Vind het altijd wel chill om te lezen of horen hoe anderen dit doen, omdat ik in mijn eigen omgeving vaak echt voor gek word verklaard
Hoe doe jij dat dan? Ik ken zoveel mensen die ‘s ochtends sporten eigenlijk!
Het afgelopen jaar ging stond ik om 7 uur op, dan koffie drinken aankleden en meteen weg. Dan kon ik sporten van 7:45 tot 8:45 ongeveer. Dan weer naar huis, klaarmaken en beginnen met werken.
Sinds ik soms weer een dagje naar kantoor kan, heb ik mijn rustdagen steeds gepland als ik naar kantoor ging. Maar dat wordt nu wat regelmatiger, dus ik zal toch ook weer moeten wennen aan sporten op een kantoordag.
Ik ga dit morgen weer doen:
6:30 opstaan
7-8 sporten
Douchen en klaarmaken in de sportschool, dan direct door naar werk. Daar kom ik dan tussen 09 en 09:15 aan als het loopt zoals gepland
Dit is wel herkenbaar! Ik werk sinds een paar weken weer fulltime op kantoor en het is echt weer haasten om na werk te eten en door naar de sportschool te gaan. Dat was wel een groot voordeel aan het thuiswerken.
Leuk om jullie routines te lezen! Ik werk nog thuis Ivm Corona en sport nu om 7 uur ‘s ochtends. Lessen duren 45 minuten of een uur, daarna gauw douchen en naar huis. Dan eet ik nog een bakje yoghurt en begin om 08:45 met werken. Echt heerlijk om ‘s avonds dan niet meer weg te hoeven, en heel de dag het gevoel te hebben dat je al hard gewerkt hebt. Als we straks weer deels naar kantoor gaan wil ik dit in ieder geval op thuiswerkdagen blijven doen.
Hebben jullie ook dat het je ook helpt om overdag minder te snacken en gezonder te eten? Anders was het die ochtend voor niets zeg maar