Ik kom hier even binnenvallen met een vraag, ik hoop dat dat oké is! Ik ben eigenlijk heel tevreden met mijn lichaam en ik voel me ook redelijk fit, maar ik zou het toch wel mooi vinden als ik mijn buik wat platter kon krijgen. Ik eet over het algemeen gezond (veel groente, geen frisdrank, beperkt koekjes/toetjes/etc, zo goed als alles vers) en als ik mijn voeding track zit ik meestal zelfs onder mijn aanbevolen calorie-inname. Ik ga wekelijks naar (redelijk actieve) yoga, ik hoepel, fiets dagelijks en heb een parttime horecabaan waarbij ik veel in beweging ben, maar echt actief sporten doe ik niet.
Ik kan op het moment het geld voor een sportschool abonnement eigenlijk niet missen en hardlopen gaat niet vanwege een gammele knie. Dus nou dacht ik, ik ga gewoon eens beginnen met zo’n workout schema wat je thuis kan doen, maar ik vind het heel ingewikkeld allemaal. Ik kom vooral veel schema’s tegen die buikspieren targeten, maar als dat buikje er nog voor zit zie je daar weinig van lijkt me? Ik ben me ervan bewust dat vetverbranding niet echt te sturen is maar ik heb echt geen flauw idee wat nou wel of niet zinvol is. Heeft iemand misschien tips over waar ik op moet letten bij het kiezen van een schema?