Heb via reddit deze Drive gevonden, echt iedereens fitness guides staan erop: https://drive.google.com/drive/folders/18maZ0HQW5E83JhCqTBYvPIL0wZs1HCPA
Twijfel of ik met het schema van Bret C of Mark C zal beginnen
Heb via reddit deze Drive gevonden, echt iedereens fitness guides staan erop: https://drive.google.com/drive/folders/18maZ0HQW5E83JhCqTBYvPIL0wZs1HCPA
Twijfel of ik met het schema van Bret C of Mark C zal beginnen
Chill!
Ik ben uiteindelijk maar met een superbekend PPL schema van Reddit begonnen. Eergisteren 5x10 calf raises gedaan, ben echt al 2 dagen aan het strompelen
Geweldig, dank je! Ik wou dat ik dit 10x kon liken
Maar dit echt. Zodra je aan calf raises begint zou er een waarschuwing uit de lucht moeten vallen. Ik heb na de eerste x 2 dagen echt amper kunnen lopen, was gewoon geen normale beweging in te krijgen. Daarna nog een paar dagen gewone spierpijn gehad maar man wat deed dat pijn. Ik durfde daarna bijna niet meer maar de 2e x was het gelukkig een stuk minder pijnlijk.
Hahaha echt he! Ik doe al vanaf het begin calf raises, mijn kuiten ontwikkelden zich ook supersnel omdat ik vroeger heb paardgereden dus ik ben wel wat gewend, maar holy fuck iedere keer dat je opstaat moeten je onderbenen opnieuw aangroeien lijkt wel
Wow Thanks for het delen! Ik heb die van brett afgerond, vond hem heel chill! Net wel die van Booty king gekocht, gelijk spijt haha. Hij werkt via een website waar je moet inloggen maar die werkt bijna nooit.
Wat chill, bedankt! Ik volg al een tijdje een programma van Bret Contreras en die kan ik in ieder geval aanraden.
Squatproof!
Stevige legging die op een aangename manier strak zit en ook goed blijft zitten.
Deze heb ik nog maar net binnen en is erg hoog! Dat is ook wat ik zoek in een legging, maar de band is niet zo breed, dus die rolt bij mij beetje naar beneden. Maar doordat ik nog al rond ben, heb ik dat wel snel. Maar minder bij bovenstaande legging.
Deze legging is net als de eerste seamless, maar veel zachter en dunner. Heel aangenaam om te dragen.
Hier staat wel bij vermeld dat de legging niet altijd squatproof is, maar ik heb de zwarte waar ik een zwarte onderbroek onder draag, dus dat zal wel goed zitten.
Ook een hele aangename legging. Blijft ook goed zitten. En heerlijk zacht stofje.
Ik hoop dat hij squatproof is, want zonet gedragen met een string onder. Dat doe ik eigenlijk zelden, normaal draag ik er een oma-onderbroek onder.
Ik ben fan van Gymshark. High-rise fit, is ook echt high-rise ookal heb je een grote maat een behoorlijke buik en een dikke kont. Het kan er allemaal in.
Zo vind ik High-rise van Lululemon minder. En de broeken zijn nog een stuk duurder.
De gymshark blackout begint op een avond dat ik niet thuis ben
Thanks! Heel duidelijk
Vandaag voor het eerst (virtual) spinning gedaan en vond het zo leuk. Voor het eerst in maanden dat ik niet elke twee minuten dacht ‘ik wil naar huis’! Zo fijn om eindelijk weer eens een beetje plezier in sporten te hebben!
Mijn gym is echt 3 minuten lopen van huis en merk dat als ik dagelijks probeer te sporten (als ik uitslaap of er komt iets tussen, skip ik het, dus komt vaak neer op 4/5/6 keer per week) en maar een korte sessie van 30minuten doe, ik veel meer plezier er in heb. Dan een 30min intensieve workout met circuitjes steeds. Op de een of andere manier vind ik altijd 1 uur in de sportschool staan op een moment een ‘mag ik al naar huis worden’ en nu ga ik steeds op het ‘hoogtepunt’ weg en heb ik er de volgende dag weer zin in.
Misschien een tip voor anderen. Is voor iedereen natuurlijk anders maar dit bevalt bij mij zoooo goed.
Grootste sportlegging tip:
€ 10,41 35%OFF | Hoge Taille Naadloze Yoga Broek Sport Leggings Voor vrouwen Workout Slim Gym Fitness push up Winter Running Tights Leggings
https://s.click.aliexpress.com/e/en96jUInp
Echt GEWELDIG!! Ik heb vaak een grotere maat (M/L) qua leggings (Referentie: vaak maat 42 of 32 bij broeken). Maar altijd problemen met doorschijnen, afzakken of juist te strak zitten bij mijn buik.
Deze zit super comfortabel en schijnt 0,0 door. Ik heb maat M en die zit perfect. eerlijk gezegd chiller dan elke (luxe dure) sportlegging die ik ooit heb gehad.
Tel die niet in de 30 minuten haha, maar voorheen met een PT getraind en daar leerde ik altijd 5-10min warming up met rek/strek als voldoende. Ooit wel eens een PT gehad die squats (zonder gewrichten) als warming up deed en zo gelijdelijk en vlot de training in ging, vind dat dan weer iets te snel.
poeh, zonder gewrichten! dat is knap!
Haha flauw maar ik moest wel lachen
Lekker zeg dat het zo vlakbij is! Voor mij zijn beide locaties iets minder dan 15 minuten fietsen en vind nu zeker nu het ongeveer altijd donker is toch wel lastig om te gaan. Maar heb nu het voornemen dat als ik een werkafspraak heb in de stad ik dan ook moet gaan (dat is minstens om de week ) En mijn vriend en ik gaan meestal op zondag samen. Maar omdat het vandaag zo leuk was hoop ik Wel nu dat we echt meer gemotiveerd zijn twee keer per week te gaan.
Ik doe nu 1 keer in de week een les Zumba, en 1 keer in de week Pilates. Graag wil ik dit uitbreiden met nog een keer sporten. Heb vroeger wel krachttraining gedaan maar kreeg snel last van mijn rug met dingen als deadlift enz. Die lesjes vind ik leuk, maar die derde keer wil ik weer graag krachttraining doen want ik vind fysiek resultaat ook belangrijk. Ik kan echter geen schema vinden voor 1 keer per week kracht, heeft iemand tips?
Ik denk niet dat er schema’s bestaan voor 1 keer in de week omdat dat best weinig is natuurlijk. Ik zou zoeken op full body schema en iets meer oefeningen doen voor de gebieden waar je je op wilt focussen. Bijvoorbeeld billen of schouders.
Haha dat was mijn goede voornemen voor dit jaar, nog niet gelukt helaas! Megsquats heeft een goede video met tips om een pull-up te leren, vooral over houding en wat voor oefeningen je kunt doen om sterker te worden in de belangrijke spieren. Ik heb zelf veel geoefend met een assisted pull up machine of met een elastiek waardoor je maar een gedeelte van je gewicht tilt. En je moet het veel oefenen, in ieder geval vaker dan mijn 1 keer per week