Fitnesstopic

Ik ben ook op zoek naar goede resistance bands, ik ben een (lange duur) hardloper dus heb 0,0 spier verder… Ik hoorde van een collegaatje over resistance bands van de So Low, die waren maar 7,-, die zijn vast wel goed voor beginners haha.

Ik heb thuis gesport en vond het heel chill. Eerst hardlooprondje en daarna armen met de dumbells en een oefening met de resistance band. Tussen de oefeningen kon ik lekker mega hard dansen op de muziek waarmee je je hartslag veel hoger houdt dan met een gewone arm training. Winner winner chicken dinner

Ik heb net ook mijn eerste thuistraining gehad, echt heel fijn! :muscle:

Ik zou soweiso de rugspieren in zijn algemeen blijven trainen met meerdere oefeningen. Ik weet niet waar je over beschikt maar zou je (singel hand)pull down als vervanging kunnen doen met een elastiek oid?

1 like

Heb verschillende elastieken, maar gebruik ik eigenlijk nooit voor losse oefeningen. Ga wat proberen! :muscle:

Ahh nee! Ze zijn ineens populair nu :frowning:

Heeft iemand ervaring met het zelf opnemen van een workout video thuis, gewoon met je telefoon? Ik wil dit eens proberen maar vind het ook best wel eng haha. En doe je dit dan met of zonder muziek eronder? Ik wil dit doen voor stage omdat ik (en de leden natuurlijk) fysiek niet aanwezig kan zijn nu. Of is dat een stom idee hèhè.

1 like

basisschool / speeltuintje met rekstok in de buurt misschien?

Ik ga op zoek :sunglasses:

Ik heb het vd week gedaan. Stuur maar een pm als je wat specifieks wil weten!

Ik kom even m’n favoriete ‘song workouts’ delen!

FULL BODY/CARDIO

Everything I wanted (chill om mee te beginnen)
Motivation (mijn absolute favoriet)
Don’t start now
Likey (het is wel aan te raden om eerst de pasjes bij het refrein los te leren)

SPIERGROEPEN

Buikspieren – Liar
Buikspieren – Yummy
Billen/benen – Don’t call me angel
Billen/benen – 7 rings

Hebben jullie nog aanvullingen hierop? Ik vind het heel fijn dat in deze filmpjes niet gepraat wordt, dat ze kort zijn en goed te doen voor beginners.

9 likes

Heb deze nog maar 1 x gedaan, maar vond hem echt top voor een upper body workout:

Daarnaast kan ik iedereen een ab roller aanraden. 4 x 10 reps en spierpijn gegarandeerd. Je traint ook meteen je schouders ed!

Edit: zag net ze op Instagram. Lijkt me ook een goede upper body workout!

Iemand tips voor een sportbh die een beetje vorm geeft (als in: niet compleet alles plat drukt) én waarbij het geen gevecht is om hem aan te krijgen?

De hero racer van Reebok! zitten pads in die je vorm een beetje intact houden… en hij is niet suuuuper strak, dus aantrekken gaat best wel makkelijk.

Thanks! Net besteld.

1 like

Ok nu dit nog 100 jaar gaat duren heb ik weerstandsbanden nodig.

Sport iemand hier op schoenen van Reebok? Ze hadden super goeie kortingen en ben al tijdje opzoek naar nieuwe hardloopschoenen en nieuwe fitnessschoenen dus heb nu wat probeersels besteld.

Ah, je reactie helemaal gemist. Ik heb hem intussen opgenomen. :facepunch:

Gelukkig nog een setje bij de perry kunnen bestellen

Ja ik af en toe. Ik vind ze prima, merk er niks geks aan!

1 like