Fitnesstopic

Je kunt ook experimenteren met je lage buikspieren nog meer aanspannen (heel bewust zeg maar) en zo laag mogelijk (richting je schaambeen), en dan je been iets hoger houden. Ik heb namelijk ook zo’n kraak en deze oplossing gekregen van mijn pilatesjuf die ook fysio is, en bij mij werkt dat echt heel goed!

1 like

Kennen jullie deze workout filmpjes van Madfit al? Vind ze echt leuk om te doen en handig dat al duidelijk in de thumbnail en titel staat wat je gaat doen en in hoeveel tijd.

De dance party workouts zijn ook leuk!

1 like

Jaaa zij is top! Alleen haar ab workouts zijn wel zwaar haha. Mijn vriend noemt haar altijd de robot omdat ze zo stoïcijns die oefeningen blijft doen terwijl wij doodgaan

1 like

Haha ja heb 2 van die ab workouts gedaan eergister, beide 10 min… ging echt dood haha

1 like

Ik heb antwoord gekregen dat hun materiaal nu pas geleverd is en waarschijnlijk pas in juni kunnen verzenden. :unamused:

Gelukkig heb ik niet voor honderden euro’s daar besteld zoals sommigen op hun facebookpagina.

Heeft iemand ervaring met het merk powerhabbits? Zie wel goede deals voorbij komen maar kan nergens een review vinden.

Yaaaaaaaas

6 likes

Pfft Sportcity deed dat niet eens… maar lijkt me heerlijk inderdaad! :slight_smile:

Ben zo blij! Mis het enorm. Thuis kan ik echt niet altijd de motivatie opbrengen

1 like

Toen ik 25x strict kon opdrukken, kon ik nog steeds geen unassisted pull-ups :zipper_mouth_face:

Ik heb geen echte kennis, dus alles wat ik zeg is gebaseerd op eigen ervaringen… Maar ik ken er genoeg die wel goed pull-ups kunnen en geen push-ups en andersom. Je haalt de kracht ook wel ergens anders vandaan natuurlijk, dus ik weet niet in hoeverre het met elkaar te maken heeft. Neemt niet weg dat het altijd goed is om overall sterker te worden :smile:

1 like

Heeft iemand goeie tips qua hoofdbandjes? Ik heb er altijd een op en nu het warmer wordt heb ik het echt tegen het zweet maar van die dunne doen niks eigenlijk. Ben dus opzoek naar brede hoofdbandjes die goed zweet opvangen. Ik vind niks zo irritant als zweet dat steeds in mn nek druipt als ik bezig ben.

Hmmm ik krijg een mail van de Basic Fit waarin zover ik begrijp staat dat je vier dagen van tevoren moet reserveren voor 60 min trainen, en je pas een nieuwe reservering kan maken als je tijdsslot is verlopen. Dus dan kan je maar eens in de 4 dagen trainen😨? Of bedoelen ze max vier dagen van tevoren reserveren… Ik vind het vaag, heb maar even gedm’d. Binnenkort alvast een nieuw schema opstellen!

1 like

Bij mijn sportschool gaan ze ook met reserveringen werken maar omdat het maar klein is mogen er maar 15 mensen tegelijkertijd sporten dus hopelijk loopt het niet echt storm haha (nouja voor het bedrijf natuurlijk wel)

Jaaa ik hoop idd dat ze vanaf 4 dagen bedoelen! Zou mega chill zijn. Dat systeem bij jou klinkt wel echt een stuk onhandiger inderdaad zeg, woon je ver van je gym af?

Pff zoveel zin om weer naar de gym te gaan ook!
Zou je willen laten weten als je een berichtje terug hebt? Ik zit ook bij basic fit, maar snap ook niet zo goed wat ze nu precies bedoelen :thinking:

Ja net berichtje terug, ze bedoelen idd dat je max 4 dagen van tevoren kan reserveren - en dus ook dezelfde dag nog kan gaan in dit geval helpt het dus als je woorden zoals maximaal of uiterlijk enz gebruikt, basic fit.

Chill @Afstandsbediening20! Ligt ook wel aan de grootte van je gym en de ligging natuurlijk, de basicfit bij mij in de buurt zal best druk worden denk ik

1 like

Nog steeds niks gehoord van mijn sportschool, behalve een paar weken geleden de aankondiging dat ze weer open gaan en met maatregelen. Heb ook zin om weer een schema uit te zoeken voor de komende tijd, maar ik wil eerst weten hoe vaak ik ongeveer kan gaan.

Dankjewel voor de verheldering.

Ik vind trouwens een uur max wel echt kort.@Afstandsbediening20 wordt dat in België op een of andere manier gecontroleerd?

Wooo eerste reservering voor donderdagmiddag 90 minuten lang is gemaakt :partying_face: MEGA zin in. Ga denk ik de eerste paar keer gewoon lekker trainen waar ik zin in heb en kijken welke apparaten wel en niet beschikbaar zijn, en daarna een schema oppakken.

2 likes