Ik heb hetzelfde als ik deadbugs doe (deze stond in mijn trainingsschema), alleen bij mijn linkerheup. Het doet geen pijn maar ik vind het zelf geen prettig gevoel en er zijn zo veel andere goede buikspieroefeningen dat ik nu gewoon een andere doe waarbij ik hetzelfde train maar geen vervelende knak voel bij elke rep.
Misschien gewoon een tweede goedkoop matje te halen en boven op elkaar gebruiken?
Ik heb deze van Decathlon:
https://www.decathlon.nl/p/yogamat-comfort-voor-zachte-yoga-8-mm/_/R-p-15191?mc=8380428&c=BLAUW
Ik doe naast mijn werk een opleiding voor fitnesstrainer en ik had een stageplek maar door de corona is de stage komen te vervallen. Ik ben daar maar 1x keer geweest en heb online nog een workout gegeven. Mijn opleiding is eind juni klaar. Nu wil ik mān stageplek eigenlijk nog wel iets van een bedankje sturen of geven maar ik weet niet zo goed wat. Iemand nog ideeĆ«n?
Ik had eind april een dumbbellset besteld bij BeterSport die normaal begin mei zouden geleverd worden. Nu krijg ik geen antwoord op mijn mails en zie ik op hun facebookpagina allemaal slechte ervaringen.
Haha ik heb ook echt een keiharde knak alleen bij de linkerkant. Word er altijd een beetje ongemakkelijk van maar het doet niet echt pijn
Je kunt ook experimenteren met je lage buikspieren nog meer aanspannen (heel bewust zeg maar) en zo laag mogelijk (richting je schaambeen), en dan je been iets hoger houden. Ik heb namelijk ook zoān kraak en deze oplossing gekregen van mijn pilatesjuf die ook fysio is, en bij mij werkt dat echt heel goed!
Kennen jullie deze workout filmpjes van Madfit al? Vind ze echt leuk om te doen en handig dat al duidelijk in de thumbnail en titel staat wat je gaat doen en in hoeveel tijd.
De dance party workouts zijn ook leuk!
Jaaa zij is top! Alleen haar ab workouts zijn wel zwaar haha. Mijn vriend noemt haar altijd de robot omdat ze zo stoĆÆcijns die oefeningen blijft doen terwijl wij doodgaan
Haha ja heb 2 van die ab workouts gedaan eergister, beide 10 min⦠ging echt dood haha
Ik heb antwoord gekregen dat hun materiaal nu pas geleverd is en waarschijnlijk pas in juni kunnen verzenden.
Gelukkig heb ik niet voor honderden euroās daar besteld zoals sommigen op hun facebookpagina.
Heeft iemand ervaring met het merk powerhabbits? Zie wel goede deals voorbij komen maar kan nergens een review vinden.
Yaaaaaaaas
Pfft Sportcity deed dat niet eens⦠maar lijkt me heerlijk inderdaad!
Ben zo blij! Mis het enorm. Thuis kan ik echt niet altijd de motivatie opbrengen
Toen ik 25x strict kon opdrukken, kon ik nog steeds geen unassisted pull-ups
Ik heb geen echte kennis, dus alles wat ik zeg is gebaseerd op eigen ervaringen⦠Maar ik ken er genoeg die wel goed pull-ups kunnen en geen push-ups en andersom. Je haalt de kracht ook wel ergens anders vandaan natuurlijk, dus ik weet niet in hoeverre het met elkaar te maken heeft. Neemt niet weg dat het altijd goed is om overall sterker te worden
Heeft iemand goeie tips qua hoofdbandjes? Ik heb er altijd een op en nu het warmer wordt heb ik het echt tegen het zweet maar van die dunne doen niks eigenlijk. Ben dus opzoek naar brede hoofdbandjes die goed zweet opvangen. Ik vind niks zo irritant als zweet dat steeds in mn nek druipt als ik bezig ben.
Hmmm ik krijg een mail van de Basic Fit waarin zover ik begrijp staat dat je vier dagen van tevoren moet reserveren voor 60 min trainen, en je pas een nieuwe reservering kan maken als je tijdsslot is verlopen. Dus dan kan je maar eens in de 4 dagen trainenšØ? Of bedoelen ze max vier dagen van tevoren reserveren⦠Ik vind het vaag, heb maar even gedmād. Binnenkort alvast een nieuw schema opstellen!
Bij mijn sportschool gaan ze ook met reserveringen werken maar omdat het maar klein is mogen er maar 15 mensen tegelijkertijd sporten dus hopelijk loopt het niet echt storm haha (nouja voor het bedrijf natuurlijk wel)