Jaaa ik hoop idd dat ze vanaf 4 dagen bedoelen! Zou mega chill zijn. Dat systeem bij jou klinkt wel echt een stuk onhandiger inderdaad zeg, woon je ver van je gym af?
Pff zoveel zin om weer naar de gym te gaan ook!
Zou je willen laten weten als je een berichtje terug hebt? Ik zit ook bij basic fit, maar snap ook niet zo goed wat ze nu precies bedoelen
Ja net berichtje terug, ze bedoelen idd dat je max 4 dagen van tevoren kan reserveren - en dus ook dezelfde dag nog kan gaan in dit geval helpt het dus als je woorden zoals maximaal of uiterlijk enz gebruikt, basic fit.
Chill @Afstandsbediening20! Ligt ook wel aan de grootte van je gym en de ligging natuurlijk, de basicfit bij mij in de buurt zal best druk worden denk ik
Nog steeds niks gehoord van mijn sportschool, behalve een paar weken geleden de aankondiging dat ze weer open gaan en met maatregelen. Heb ook zin om weer een schema uit te zoeken voor de komende tijd, maar ik wil eerst weten hoe vaak ik ongeveer kan gaan.
Dankjewel voor de verheldering.
Ik vind trouwens een uur max wel echt kort.@Afstandsbediening20 wordt dat in België op een of andere manier gecontroleerd?
Wooo eerste reservering voor donderdagmiddag 90 minuten lang is gemaakt MEGA zin in. Ga denk ik de eerste paar keer gewoon lekker trainen waar ik zin in heb en kijken welke apparaten wel en niet beschikbaar zijn, en daarna een schema oppakken.
Ik ga woensdaaaaaggg, ook 90 minuten, kan niet wachten hahaha
Volgens mij zijn nu alle tijdslots gewoon nog vrij in mijn vestiging, dus ik verwacht niet dat het heel druk wordt 's middags
Ja ik ga donderdag ook weer! Kan echt niet wachten
Ik kan nog steeds niet boeken
Ik kan maar een uur per dag boeken😕
Maar goed, niet muilen mag eindelijk weer!
Ik ga ook do 60 min. Yes yes!
Ik ben geweest! Naar f4f. We kregen allemaal een eigen flesje ontsmetting om de apparaten steeds mee schoon te maken. En er waren echt weinig mensen dus afstand houden was heel makkelijk. En ze hadden looproutes en apparaten afgeplakt en weggehaald. Ik vond het heel chill geregeld. Wilde alleen zo’n circuit doen en dat kan eigenlijk niet om dat je maar 15 sec hebt om te wisselen dus geen tijd om schoon te maken. Dus heb gewoon 4x 45 sec op een apparaat gedaan en dan wisselen.
Er was een gast die niet schoonmaakte, die heb ik direct even tot orde geroepen
Ik mag morgen weer Ben benieuwd!
Eindelijk weer geweest deze week, bij Trainmore is het goed geregeld. Alles netjes afgeplakt, en overal voldoende sprays en doekjes om mee schoon te maken. Je kan bij ons reserveren voor 75 minuten, daar ben ik ook blij mee.
Op woensdag was het wel heel druk, leek net 2 januari! Vandaag was het gelijk een stuk rustiger. Volgens een medewerker waren er gister in mijn tijdslot ongeveer 50 mensen binnen, vandaag maar 25. Ik twijfel wel of ik het aandurf om op zaterdag nog een keer te gaan.
Bij f4f kun je zien hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn, bij jou dus niet? Super handig want dan kun je zelf ook gewoon kiezen om op een rustig moment te gaan. Heb al gezien dat het weekend idd druk gaat zijn. Maar trouwens echt nog niet vol, alleen drukker dan nu
Ik vind het zo stom, mijn sportschool (Anytime) heeft besloten niet met reserveren te gaan werken omdat er meer versoepelingen zijn. Eerst wilden ze wel met een reserveringsschema werken.
Maar dan kan je toch voor niks erheen gaan? Als er al wat mensen zijn en de 1,5 meter kan niet nageleefd worden, lijkt me dat je er niet in mag. Plus, wie houdt dit in de gaten dan?
Wil snel weer gaan, maar vind het wel vervelend. Ik heb liever duidelijkheid dat ik een plek heb.
Wist even niet zo goed waar ik het moest vragen, maar is er iemand die Rocycle doet of weleens gedaan heeft? Ik zag dat er een studio in mijn stad zit en ik weet niet precies waarom het me wel iets lijkt, ik HAAT maar dan ook echt HAAT fietsen. Maar ergens denk ik hmm, mentaal en conditioneel doet het denk ik heel veel? Is dat ook zo?
Jaaa ik vind Rocycle echt heel leuk! Maar ik houd wel veel van fietsen haha. Ik heb ook wel een vriendin die niet van fietsen houdt en die Rocycle ook heel leuk vindt. Ik denk dat je twee dingen leuk moet vinden: kapot gaan tijdens het sporten en muziek+een beetje overdreven-amerikaanse manier van aanmoedigen.
Het is echt een beetje van: “Close your eyes and keep moving, You are the only one who can climb this mountain! YOU ARE YOUR ONLY ENEMY! KEEP PUSHING!” hahaha. Maar het ligt ook aan wie je als instructor hebt, de een is wat meer van de overdreven aanmoediging dan de ander haha.
Sowieso vind ik de mensen die er werken super aardig dus je kunt het ook gewoon een keer proberen en dan aangeven dat het je eerste keer is. Dan leggen ze alles rustig uit enzo
Haha ja klinkt lekker tegenstrijdig, maar goed om te horen dat een vriendin van je ondanks haar fiets haat het wel fijne lessen vindt! Ik houd bijvoorbeeld ook niet van hardlopen, maar als ik eenmaal een tijdje bezig ben en zeker als ik klaar ben dan voel ik me zoooo goed. En mij leek dat je juist door die hele vibe met harde muziek en tot het gaatje gaan dat gevoel misschien nog wel veel chiller is dan na een rondje hardlopen door de polder. Zit even totaal niet lekker in mijn vel en moet echt goed voor mezelf gaan zorgen, dus dit leek me dan misschien wel geschikt?
Net weer heerlijk getraind. In mijn sportschool hebben ze wel een reserveringssysteem, waarbij je max 3 blokken van een half uur mag reserveren. Er is een looproute aangebracht en iedereen krijgt een spuitfles en doekje om alles schoon te maken.
Ben blij dat ik nu 2 weken vakantie heb en fijn overdag kan sporten.