Waarom maak je/hij daar onderscheid in?
Nou hij vooral. Ik heb al allerlei dingen geporbeerd om hem nu thuis aan het sporten te krijgen maar tot nu toe is alles mislukt. Dus alle variabelen moeten perfect zijn om hem in een ritme te krijgen. Het hoeft niet per se speciaal voor mannen te zijn hoor, caroline zou prima zijn maar is dus te lang voor hem. Een bij super blije vrouw met perfecte make up (looking at you, pam) die elke dag focust op biloefeningen zou dus niet werken, dat bedoel ik meer.
Misschien epic heat dan zoals @Rozecoupeschaar noemt? En verder is het vooral belangrijk dat hij zelf ook motivatie heeft denk ik. Dan kan jij wel alles zo perfect mogelijk voor hem proberen te tailleren, maar dan ga je straks krijgen dat er weer iets is wat niet goed is, de muziek is stom, ik heb geen goede gewichten, ik snap de oefeningen niet, ze gaat te snel etc.
Nou ja precies dit. Maar ik mag hem dus ook niet te veel pushen want dat vindt hij vervelend en dan doet hij helemaal niets meer.
Ik zal epic heat aan hem voorstellen maar ik ben bang dat hij die te lang vindt.
Hasfit misschien? Die deed ik vroeger regelmatig.
Ik maak uit je berichten vooral op dat jij graag wil dat hij gaat sporten en hem daar al een tijd op allerlei manieren probeert in te pushen, maar het lijkt alsof hij er zelf gewoon niet zoveel zin in heeft. Dat lijkt me voor jullie allebei nogal frustrerend eigenlijk. Misschien moet je hem het gewoon lekker zelf laten uitzoeken als hij het toch allemaal niet goed vindt en als hij niet wil, tsja dan niet?
Uiteindelijk wil hij het wel en ziet hij het nut er ook van in. Maar er moet wel niets tegenstaan want dan stopt hij ook weer heel snel. En ja, ik wil het sowieso wel liever dan hij. Maar je hebt gelijk, als hij weer opgeeft dan laat ik hem lekker.
Hij heeft net trouwens epic heat bekeken en dat gaat hij nu dus doen! Niet verwacht.
Thanks voor de input allemaal!
Net dag 40 gedaan van EPIC I en ik vind het zo tof om te merken dat ik zoveel sterker ben geworden. De gewichten waarmee ik eerst de krachtvideoâs deed, heb ik nu gewoon de dumbbell hiit mee gedaan
Doen hier mensen ook aan calisthenics? Ik vind dit soort dingen zoo vet:
https://www.instagram.com/p/COk5KdMHkOU
Jaaa ik vind calisthenics ook heel leuk! Ik heb mijn sportschool een paar maanden geleden ook maar weer opgezegd (ook wel vanwege corona) want ik vind gewichten toch niet meer zo leuk. Maar de meeste âtrucjesâ zijn zo lastig en je moet er zo veel en lang voor trainen. Ik volg nu de Recommend Routine van de bodyweightfitness reddit en daarnaast oefen ik nog voor de handstand en doe ik yoga om wat flexibeler te worden. .
Leuk account trouwens, die kende ik nog niet.
Oh leuk!! Little fitness is zooooân leuk account, ik ben helemaal fan. Ze is ook zo wholesome. Ze heeft van de week een follow along stretch routine op haar youtube gezet, die wil ik vanavond gaan doen.
Ik ben ook aan het oefenen met de handstand! En ik heb deze coronatijd headstand geleerd (normale en tripod) en ik ben bezig met mân forearm stand, wat van de week eindelijk een keer lukte zonder muur. Heb je nog tips voor filmpjes oid? Ik ga even op de reddit kijken! Is dat Recommend Routine ook een filmpje?
edit: gevonden!
Oh wat goed! Corona is wel een goede tijd om zulke dingen aan te leren haha. Ik ben al een paar jaar een beetje aan het aanmodderen maar ben nu al een tijdje echt heel gemotiveerd dus wil het een beetje goed aanpakken deze keer. Ik vind de filmpjes van Calimove heel leerzaam (wel heel technisch) en ik heb laatst ook Lucy Lismore ontdekt, die richt zich best wel op beginners. En op instagram vind ik malinmallejansson en demibagby wel leuk, al liggen de dingen die zij kunnen nog héél ver buiten mijn bereik haha.
Leuk ik ga ze checken!
Ben begonnen met chloe Ting workouts, eerst gewoon een paar losse en merkte dat mân conditie daar echt beter van word. Maar ben nu bezig met haar 28 dagen challenge en meerder workouts waar vooral plank gerelateerde oefeningen in zitten
Echt jammer dat groepslessen nog niet kunnen, als ik het goed begrijp
Ik heb nog nooit workouts van Chloe Ting gedaan maar ik heb bedacht dat ik de 5-weekse Booty Challenge ga doen! Ook niet hele lange workouts en ik combineer het dan met hardlopen. Ik moet echt weer even in de routine komen van oefeningen doen. Ik heb het idee dat ik slapper wordt en dat mijn lijf begint uit te zakken. Wil eigenlijk ook wel een paar kilo kwijt maar daarvoor moet ik mijn voeding aanpassen.
Buiten zijn wel heel veel groepslessen merk ik
Ik heb donderdag een binnen uurtje geboekt en een buiten les, dus hopelijk is mân corona testuitslag niet langzaam
Whoop morgen en donderdagavond gereserveerd bij de sportschool. Super veel zin in! Vind het ook wel wat hebben dat bijna iedereen weer (helaas) vanaf 0 moet beginnen ofzo?
Ik ben gewisseld van sportschool maar nu moet ik dus op locatie mân pasje op gaan halen (en betalen want ging fout online) maar heb echt 0,0 zin om er naartoe te fietsen (het is ook echt 8 minuten fietsen maar toch)
Bij mijn sportschool zijn alle groepslessen buiten! Als het regent doen we het in de fietsenstalling haha (daar zit zoân golfplaten dak op). Zo dus weer lekker bodypumpen!