Oh wat goed! Corona is wel een goede tijd om zulke dingen aan te leren haha. Ik ben al een paar jaar een beetje aan het aanmodderen maar ben nu al een tijdje echt heel gemotiveerd dus wil het een beetje goed aanpakken deze keer. Ik vind de filmpjes van Calimove heel leerzaam (wel heel technisch) en ik heb laatst ook Lucy Lismore ontdekt, die richt zich best wel op beginners. En op instagram vind ik malinmallejansson en demibagby wel leuk, al liggen de dingen die zij kunnen nog héél ver buiten mijn bereik haha.
Leuk ik ga ze checken!
Ben begonnen met chloe Ting workouts, eerst gewoon een paar losse en merkte dat m’n conditie daar echt beter van word. Maar ben nu bezig met haar 28 dagen challenge en meerder workouts waar vooral plank gerelateerde oefeningen in zitten 
Echt jammer dat groepslessen nog niet kunnen, als ik het goed begrijp 
Ik heb nog nooit workouts van Chloe Ting gedaan maar ik heb bedacht dat ik de 5-weekse Booty Challenge ga doen! Ook niet hele lange workouts en ik combineer het dan met hardlopen. Ik moet echt weer even in de routine komen van oefeningen doen. Ik heb het idee dat ik slapper wordt en dat mijn lijf begint uit te zakken. Wil eigenlijk ook wel een paar kilo kwijt maar daarvoor moet ik mijn voeding aanpassen. 
Buiten zijn wel heel veel groepslessen merk ik
Ik heb donderdag een binnen uurtje geboekt en een buiten les, dus hopelijk is m’n corona testuitslag niet langzaam
Whoop morgen en donderdagavond gereserveerd bij de sportschool. Super veel zin in! Vind het ook wel wat hebben dat bijna iedereen weer (helaas) vanaf 0 moet beginnen ofzo?
Ik ben gewisseld van sportschool maar nu moet ik dus op locatie m’n pasje op gaan halen (en betalen want ging fout online) maar heb echt 0,0 zin om er naartoe te fietsen (het is ook echt 8 minuten fietsen maar toch)
Bij mijn sportschool zijn alle groepslessen buiten! Als het regent doen we het in de fietsenstalling haha (daar zit zo’n golfplaten dak op). Zo dus weer lekker bodypumpen!
Morgen een les buiten en daarvoor uurtje binnen, lessen worden gecancelled bij regen dus nu met m’n vrije uur weet ik iig zeker dat ik iets kan doen 

Ben net geweest, heerlijk! Heb dit zo erg gemist. Ondanks minder sets, minder reps en minder gewicht ga ik zeker wel spierpijn krijgen 
Gister geweest, heerlijk. Had alleen die vreselijke zweetlucht niet gemist 
Heb een beetje spierpijn dus ben verstandig geweest. Vanavond billen en benen (zin innnnn)
Ja was weer zo fijn, ff met cardio begonnen om d’r weer in te komen. M’n stappen doel gaat ineens een stuk soepeler
Zijn er hier mensen die bij Basic-Fit sporten? Hoe is het daar nu met reserveren? Heel druk of valt het mee?
Twijfel heel erg om een abonnement af te sluiten daar, maar misschien kan ik daar beter ff mee wachten als het heel veel gedoe is met reserveren omdat alles vol zit.
Het zal per stad/filiaal verschillen natuurlijk maar ik vind het heel erg meevallen. Voor de zelfde dag 's avonds reserveren lukt alleen niet of heel laat na 23:00. Maar ik kon bijvoorbeeld op donderdag wel reserveren voor vrijdagavond 20:00. Ook voor aanstaande maandag en dinsdag zijn alle tijdslots nog beschikbaar.
Dus als je een klein beetje vooruit kunt plannen moet het goed te doen zijn.
Ja bij mijn basic fit hetzelfde @lisaanna
En ook komen er gedurende de dag tijdslots extra beschikbaar, omdat mensen hun reservering annuleren.
Er mogen nu overal 30 mensen binnen, dus ik vind het wel lekker rustig juist. Rustiger dan normaal zelfs. Qua reserveren kan dat hier de hele dag door gewoon, keek woensdag middag om half 12 en kon toen gewoon een tijdslot van een half uurtje later reserveren.
Bij ons echt drama. Van nu tot over 2 a 3 dagen alles vol of idd pas na 23.00. Dat is mij echt te laat. Dan maar extra wandelen, skeeleren, fietsen. Maar met dit weer niet echt lekker. Wel rustig in de sportschool zelf. Dat is fijn.
Ik zit zelf nog te twijfelen tussen BF en FFF, bij FFF was het vorig jaar best te doen en kon je ook tot 2 weken vooruit reserveren. Bij BF is dat een stuk korter natuurlijk. Vind t ook lastig!