Formule 1 (Deel 1)

Wij kijken via F1tv maar wat chill dat NOS het ook gewoon uitzendt. Zou van mij elke week wel mogen, helaas is de kwaliteit hier wel bagger met ons internet. :grin:

1 like

Wauw die vlag zo op de tribune!

3 likes

Wij kijken normaal altijd Viaplay, maar dat loopt vaak vast/loopt niet lekker dus ben benieuwd nu via NOS. (Typisch, wij hebben het snelste internet mogelijk hier😅)

1 like

Echt heeeel gaaf, kippenvel hoor om te zien. Eerlijk, waar zie je dat nou :scream:

1 like

De stream bij F1TV is gewoon prima gelukkig

2 likes

Ligt het aan mijn tv of zit er een flink tijdsverschil tussen NOS en Viaplay? Het lijkt wel alsof Viaplay een minuut achterloopt

Viaplay loopt heel vaak achter.

2 likes

Viaplay lijkt wel achter te lopen idd!

1 like

Spaaannnnend!

2 likes

Jaaaaa goed weg :grin::grin:

1 like

Mooie redding van K-Mag

2 likes

Scheelde niet veel inderdaad

3 likes

Toch maar Viaplay, dat commentaar bij NOS is echt de hel. Die hebben zulke verhalen dat ze steeds achter alle actie aan lopen.

3 likes

Leuke toevoeging die nieuwe animaties in beeld met de afstand tot de voorganger!!

3 likes

Hoe wordt dit circuit eigenlijk gezien? Qua moeilijkheidsgraad zeg maar?

Het zijn korte, snelle rondes met hoge snelheden. Verder geen idee eigenlijk. Red Bull had er bewust voor gekozen vorige week de straf te nemen dus dat geeft mij het idee dat er minder makkelijk kan worden ingehaald hier.

1 like

Ahhh Sainz, wat gaat er nu weer mis in de pit bij Ferrari

Er kan inderdaad slecht worden ingehaald omdat er weinig tot geen rechte stukken zijn. Dit maakt het voor de voor de coureurs ook zwaar.

Ahhhh godver wat sneu voor Sainz weer… Jeetje wat een pech

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Formule 1 (Deel 2).