Daniel op softs?
Ah vind dit echt leuk al die verschillende strategieen enzo. Nu nog op de baan zien te blijven haha
Daniel op softs?
Ah vind dit echt leuk al die verschillende strategieen enzo. Nu nog op de baan zien te blijven haha
Holy fuck
Damn hij draaide hem wel echt soepel
Wel echt jammer hij was zo goed bezig
Haha grote kans zo
Ben eigenlijk geen AM fan, alleen van Vettel, maar had deze gewonnen
Zo ik zat te billenknijpen tot het einde.
Wat een leuk volkslied heeft Mexico!
De Vries volgt Gasly op bij AlphaTauri.
Nou eindelijk de kogel door de kerk, hiep hiep
Leuk hoor!
Ai, Norris en Verstappen net… Ben benieuwd naar de sanctie voor Verstappen
Edit: Verstappen warmde zijn banden op na een bocht en Norris zat er vlak achter, maakte snelheid en moest door Verstappen vol van de baan af om uit te wijken
Verstappen heeft nu pole, maar het is even afwachten of hij die mag houden van de fia
Ik wacht hoe dan ook met smart op nieuwe Toto beelden dit seizoen🤩
Ik kom op tiktok tegen dat er schijnbaar mensen verwachten dat morgen de laatste race van Vettel is, maar iemand enig idee waarom dan morgen en waarom niet ff t jaar afmaken?
Kan me bijna niet voorstellen? Hij heeft gewoon een contract, daar kun je niet zomaar onderuit en gezien Alonso nog bij Alpine zit hebben ze ook niet direct een (tijdelijke) vervanger klaarstaan.
Misschien interpreteren mensen zijn board radio van vanochtend verkeerd
Lijkt mij ook heeeeeel sterk. Hij heeft gewoon heel veel met Suzuka, daar neemt hij wel heel bewust afscheid van waardoor mensen denk ik helemaal dingen achter z’n letterlijke woorden gaan zoeken
Mensen houden ervan te speculeren. Blijkbaar omdat zn vrouw en kinderen er zijn denken ze t ook.
Ja en hij schijnt het hele weekend al emotioneel te zijn, en heeft vandaag op insta een foto geplaatst met “driving no 5 for the first time” en ze verwachten dat hij morgen foto plaatst met “driving no 5 for the last time”. Maar idd misschien wel domme speculaties.
Nog meer mensen wakker om zo te kijken?