Formule 1 #2

Yesss wij hebben de tv in de slaapkamer gezet en liggen er klaar voor :sleeping_bed::+1:t2:

2 likes

Ja hier toch maar in de woonkamer gaan zitten al kan ik ook vanuit bed kijken.

1 like

Duim voor me dat mijn kinderen voorlopig nog niet wakker worden, ik wil rustig de race kunnen kijken!

Ik kijk vanuit bed! Laptop op schoot :sleeping:

1 like

Ik wil ook kijken want ik ben gewoon wakker, maar m’n vriend had een feestje dus die ligt zijn roes uit te slapen. En als ik zonder hem ga kijken heb ik geen relatie meer vrees ik

Ook de wekker gezet en met de laptop op schoot in bed :yawning_face: maar hadden gisteren feestje dus ging pas rond 1u naar bed dus is wel even pittig. Spannend wel die regen!

1 like

Ik kneep ‘m toch wel even bij de start

1 like

Woahhhhh Sainz :pensive:
Edit: en Gasly, en Latifi :smile:

Ach arme Sainz :smiling_face_with_tear:

Goeiemorgen😄 goed begin zo

1 like

Wow het halve veld ligt er bij wijze van spreken al af, wat een race.

Die fonteinen achter de auto’s, het slechte zicht. Doodeng om te zien zeg!

1 like

oh rode vlag…

3 likes

Jij loopt net een paar seconden voor op mij lees ik :joy:

1 like

Rode vlag :smiling_face_with_tear:

Weten we al waar Gasly dat reclamebord vandaan heeft gehaald? Zag er gek uit.

Och, Jules Bianchi wordt genoemd… krijg nog elke keer kippenvel (in negatieve zin uiteraard) als ik aan dat ongeval denk

1 like

Ah zou wel een deceptie zijn als het ivm te weinig rondes nog niet beslist wordt vandaag.

(Vanwege veiligheid wel logisch uiteraard)

1 like

Casten boven liep vast dus als een malle naar beneden gerend

1 like

Vind het in theorie altijd vet leuk een ochtendrace. Gezellig knus in bed kijken. In de praktijk wil ik altijd gewoon nog even slapen maar ja :joy:

Ze zien gewoon bijna niks, bizar

Wow, sindsdien is de safety car een ding lees ik nu. Ik wist dat niet. Plaatst het toch in een ander perspectief!

2 likes