Formule 1 #2

Hoop wel dat we nog gaan racen (en het liefst een beetje snel) want ik moet eigenlijk wel weg rond 9/9.30 haha

3 likes

Voelt weer als een Spaatje.

Ze zijn nu nog auto’s aan het weghalen. Duuuurt laaaang.

En dan dit: https://twitter.com/TommyWTF1/status/1578980461678059520?t=LfbOLdOKpPqknjgU6ZUw7A&s=19

Wat heftig man

1 like

Ongelofelijk, dit is echt niet oke

1 like

Dit was net? Daar heb ik echt niks van meegekregen op tv

Nee volgens mij werd de clip net afgekapt voor het te zien was.

1 like

suspended weer…

Oh… Chicque wel om die beelden af te kappen…

(pun intended voor alle taalergernissen-meelezers)

1 like

Ben benieuwd of we nog gaan racen

Nu hebben ze het er over!

Ik hoor het, ja. Ben benieuwd of het een staartje gaat krijgen.

Edit: Russell moet zich gaan verantwoorden voor speeding under a red flag

Bottas :hot_face:

Zo te zien heeft ie zijn haren iets laten groeien

2 likes

Hij heeft een rendier als huisdier. Ze heet Rosa

6 likes

Kan Max überhaupt nu nog in deze race kampioen worden? Want met zo’n lange rode vlag kunnen ze volgens mij nooit meer een hele race rijden.

Nee. Als ze rijden kan hij nooit meer volledige punten krijgen

1 like

Ja, het verschil in punten met Charles moet 8 zijn en met Checo 6, dus het kan wel maar dan moeten zij allebei uitvallen oid. Kans is dus klein

Edit: zie lieten net deze puntentelling zien bij Viaplay:

75% redden we al niet meer, 50 wordt ook al krap

08:26

CODE ROOD - Het gaat qua tijd niet meer lukken om 75 procent van de raceafstand te rijden, waardoor er sowieso geen maximale punten worden uitgedeeld vandaag. Ervan uitgaande dat de helft van de raceafstand wél wordt gehaald, betekent dat Leclerc bij een zege van Verstappen als vijfde of lager moet eindigen om het kampioenschap vandaag te beslissen.

En update van nu net, het wordt nu steeds moeilijker:

CODE ROOD - De kans dat Verstappen vandaag wereldkampioen gaat worden, wordt met de seconde kleiner. Na 10.04 uur (Nederlandse tijd) wordt er sowieso niet meer geracet. Voor een halve puntentelling moet er minimaal 50 procent van de raceafstand worden verreden.

Nouja na zo’n dag kampioen worden lijkt mij sowieso niet echt leuk

In Austin hoeft Max alleen nog maar 7e te worden en is kampioen als er vandaag niet meer gereden word.

Haha ik vind deze feitjes echt super leuk!

2 likes