Maar hij mist toch een punt?
1e - 19 punten
2e- 14?
3e - 12 punten
Dan heeft ie 7 punten voorsprong op Leclerc en hij had er 8 nodig
Maar hij mist toch een punt?
1e - 19 punten
2e- 14?
3e - 12 punten
Dan heeft ie 7 punten voorsprong op Leclerc en hij had er 8 nodig
Max weet het zelf ook niet hahaha
Reactie van Horner bij Viaplay. En Max zegt ook van niet.
ohh dan zal hij balen dat ze niet alsnog naar binnen zijn gegaan voor de snelste ronde
Wat gebeurt hier allemaalā¦
Die Horner ook⦠Sta je te rekenen, krijg je die Coronel voor je neus.
Wat een aanfluiting dit zeg⦠Max snapt er zelf ook geen klote van haha
Wtf hahah wat een gekke ontknoping
Wat een fouten tijdens deze race.
Wat gek ook dat niemand rekening had gehouden met dit scenario, ondanks het slechte weer van dit weekend
Waarom blijft het zo vaaag omg Verstappen gaat vol verbazing in die troon zitten
" GP van Japan | Organisatie geeft wereldtitel aan Verstappen, maar er is twijfel
Na het interview op de grid is er consternatie alom. Johnny Herbert feliciteert Verstappen met de wereldtitel, maar hij heeft nog niet genoeg punten. Hij had 8 punten uit moeten lopen op Leclerc en 6 op Perez. Hij loopt er 5 in op Leclerc en 3 op Perez."
Ik vraag me echt af hoe het nu zit met de berekening van de punten want volgens mij wordt er nu met totaal andere punten gerekend dat wat zou moeten. Wat een stom gedoe dit zeg, niemand weet nu wat nu klopt.
Heeft iemand rondes meegeteld, en waren het er stiekem toch meer dab 27?
Denk wel dat iemand bij de organisatie op zoek kan naar een nieuwe baan
Ik denk het ook
Maar die Herbert is misschien ook niet zo netjes geweest door dit zo mid-interview te verkondigen, dan krijg je ook al gauw dat mensen elkaar napraten
Ben benieuwd waarom Herbert dat zei
Edit: ze wilden in Japan een memorabele race en dat is nu in ieder geval alsnog gelukt
Omg nu two time world champion interview.
What the hell
Edit: Waarom praat Viaplay door het interview heen? Daar word ik heeeel chagrijnig van
Blijkbaar worden er wel volle punten uitgedeeld voor deze race? Dan heeft Max 10 punten voorsprong op Leclerc en is hij inderdaad wel kampioen. Lekker verwarrend
Fijn die regelgeving die zo dubbelzinnig is met het aantal punten dat vandaag uitgereikt kan worden. Verwarring alom
Wat een aanfluiting
Volgens Twitter staan er in het regelement twee manieren van hoe de punten worden verdeeld (hele of halve punten) na het de herstarten van de race of zoiets. Ik snap het ook nog niet helemaal maar er zit weer een onduidelijkheid in het regelement.
Maar dat is toch knullig dat ook de teams niet weten om een hoeveel punten race het gaat? Wel relevant voor je tactiek (wel/geen snelste raceronde)