Tegelijkertijd zegt het ook veel over de betrouwbaarheid van de FIA. Als je een coureur uitroept tot kampioen en iedereen inclusief coureur zegt “nou denk t nie” i.p.v dat voor waarheid aan te nemen dan doe je wel iets fout.
Precies, daar is dan echt wel ruimte voor lijkt me. Gooi er een graphic tegenaan voor de kijker en praat via de lijn even met alle teams. En snap dat je dat niet elke race gaat zitten doen, maar zou toch meer aandacht aan communicatie besteden tijdens dit soort races waarbij het kampioenschap beslist kan worden.
Nou dat denk ik niet, vind het niet de verantwoordelijkheid van de FIA om te zorgen dat iedereen de regels uit z’n hoofd kent. Vind dit weinig zeggen over de betrouwbaarheid van de FIA.
Maar ik heb het ook niet over het wel of niet kennen van de regels. Het zou toch zo moeten zijn dat als FIA zegt dat X de situatie is, iedereen dat direct gelooft en niet zegt nouu nee volgens mij is het Y. Iedereen trekt de FIA in twijfel en dat veroorzaken ze wel zelf.
Inderdaad en iets betere communicatie dan in de een na laatste ronde de punten zichtbaar maken in de sidebalk want daar stonden op een gegeven moment wel de punten maar dat zal door de meesten gezien zijn als foutieve info.
Ik kijk nu voor het eerst ooit live dat ziggo sport race café, ik ben toch wel benieuwd wat er allemaal gezegd gaat worden
Wij zitten er weer klaar voor
Beetje laat voor mijn doen maar goed, hoop op een mooie race weer!
Ik kan toch echt niet wennen aan die avond races. Vannacht nog kwalificatie gekeken dus nu ben ik best een beetje gaar. Dus ik hoop niet dat een hele saaie race wordt want dan wordt het een lange zit
Het wordt beetje een standaard opmerking op de zondag maar: “arme Sainz”
Jaaa sneu!
Noooo Sainz, kutRussell
Dit wordt nog leuk met Hamilton op twee.
Oh oh oh Carlos jongen, wat een pech weer
was zo blij met de pole van Carlos
Wat een chaos start zeg haha
Haha, Ferrari trekt plan B weer eens uit de kast!
We zitten al op plan E
Plan E inmiddels hahhaa
Moeten ze ook een hoop plannen uit hun hoofd kennen