Formule 1 #2

Nou echt! Hij kan het beter voor zichzelf bijhouden

2 likes

Wat een grap die Hamilton. Gun het hem ergens wel maar stop met janken zeg.

5 likes

Zou mooi zijn als Max nu +5 sec krijgt voor track limits en Lewis met +5.032 er alsnog geen reet mee opschiet

3 likes

Ik vroeg om een spannende race, nou dat werd het. En op zich netjes van Perez, vierde met een kapotte auto.

En eindelijk die boardradio: Max your worldchampion en we are worldchampion

5 likes

WHahaha die pimpback met het hele team erin, wat geweldig ongemakkelijk. Bijna net zo ongemakkelijk als Gunther en Mick in hun Aldi reclame

2 likes

We gaan weer bijna!

2 likes

Ik zit klaar! Hoop dat ik het volhou :zzz:

Lekkere F1 jingle wel deze week :mexico::taco::cactus::desert::burrito:

3 likes

Ja ik vraag me ook af of ik het einde red :rofl:

1 like

Precies op tijd thuis want ik moest nog even snel heen en weer naar de supermarkt. Heb gereden alsof ik zelf in racewagen zat :relaxed: maar ik kon op de bank ploffen tijdens formation lap. Hopelijk red ik het tot het einde van de race.

5 likes

Saaie race😓

1 like

Denk dat de ontknoping met de bandenstrategie nog wel spannend kan worden maar het is nu wel saai inderdaad.

3 likes

Ik heb toch altijd iets van stress voor een platte band als Max zolang door rijdt met zijn banden :joy:

1 like

Same

Ik heb ondertussen zitten werken, meestal lukt dat me niet omdat het te spannend is…

Love de eind jingle wel :star_struck: :banjo: :trumpet: :mexico:

3 likes

Die vader van Checo :joy::joy:

Zo Lewis wordt even uitgejoeld in Mexico :open_mouth:

Ja wat een onzin weer

1 like

Ja echt stom, maar daarna ook flink gejuich hoorde ik (misschien voor iets anders? maar was nog aan het begin van Hamilton)

En even iets anders

Let op hoe Hamilton Verstappen nooit bij naam noemt. Iemand wees me erop en sindsdien kan ik het niet meer niet horen, zeg maar. ā€œThe Red Bull was too fast for usā€

Heeft hij niet vrij recent nog gezegd dat Verstappen zijn succes alleen aan Red Bull te danken heeft en niet aan z’n eigen skills? Zou ermee te maken kunnen hebben.

1 like

Ik heb ook weer veel te hard moeten lachen om die fitty tussen Alonso en Hamilton over de wk-winsten van Verstappen :joy: zo triest allemaal, beetje shade gooien haha

Dit dus:

https://www.telegraaf.nl/sport/873546103/hamilton-sneert-naar-alonso-na-interview-in-de-telegraaf

1 like

Dit vind ik ook echt een van de leukste dingen van formule 1, zo kinderachtig maar zo hilarisch. M’n favoriete soap. Alonso als the likeable bad guy.

En omgggg die liften omhoog naar het podium, dat kan toch niet :joy: :joy: :joy:

5 likes