Formule 1 #2

Hoe accuraat is dit

Omg Verstappen omhoog op die auto, dat heb ik vorig jaar helemaal gemist

2 likes

Hamilton laat toch wel vaker een beetje (in mijn ogen) kinderachtig gedrag zien als het om Max gaat. Zo noemt hij Max vaak ‘that Guy’. En nu applaudisseert hij wel weer als Max het podium opkomt maar ook dat heeft ie een tijd niet gedaan.

2 likes

Ik wacht nog op de gifjes maar deze alleen al vind ik hilarisch haha

2 likes

Haha ik heb ook veel te hard om dit artikel moeten lachen:

En Ferrari die zat te mekkeren over die straf van Red Bull, terwijl hoe shady was dat hele gedoe met hun motor een paar jaar geleden. Wat ze ‘afgekocht’ hebben bij de FIA :smiling_face_with_tear:
En Red Bull die nu dus zegt dat het echt een hele zware straf is, terwijl andere teams zeggen dat het niet zwaar genoeg is en niets voorstelt. Je weet ook gewoon niet meer wat je moet geloven hoor :joy:

3 likes

image

image

4 likes

Hahaha allemaal on point :ok_hand:t3::joy:

:pleading_face:

3 likes

Wat een heerlijke kwalificatie. Ferrari ook weer lekker bezig :rofl:.

2 likes

Wat super leuk dat Magnussen met Haas op pole staat morgen. De blijdschap en ontlading is zo groot bij het team, leuk om te zien.

5 likes

K Mag😍

2 likes

Hahaha hij ziet er nog steeds uit alsof hij het nog niet helemaal gelooft. Echt leuk voor hem!

8 likes

Wat een leuke uitslag zo

2 likes

Wie zit er klaar voor de sprint? :slight_smile: ik ben ziek en was naar bed gegaan, maar heb m’n wekker ervoor gezet haha

1 like

Ik zit er klaar voor. Hopelijk lam magnussen punten halen!

1 like

Ik ben er klaar voor!

2 likes

Ik zit er ook klaar voor

1 like

Max op medium? Ben benieuwd. Waar denken jullie dat Kevin eindigt?

Jaaaa goede start van Magnussen!

1 like

Max verveelt zich gewoon en denkt het zichzelf wat uitdagender te maken door op de mediums te gaan

1 like