Formule 1 #2

Ja ik vind hem al niet sympathiek maar daar is vaak geen ruimte voor omdat hij zo enorm wordt opgehemeld door velen

1 like

Hebben jullie de replay van de boardradio van Perez nog meegekregen?
‘Shows who he really is’ zegt Perez nadat hij excuses krijgt van RB :bomb: :popcorn:

9 likes

Ik ben echt beetje verbaasd. Zit nu hele tijd te denken wat zijn redenen dan kunnen zijn, ik kan het echt niet bedenken. Terwijl Perez echt veel voor hem heeft gedaan. Echt beetje zure afsluiting van t seizoen zo.

Konden we de gesprekken in de Red Bull garage nu maar meeluisteren :popcorn:

Maar op zich, vanaf de kant van Max gezien: Checo reed 4 sec achter hem en hij reed zelf binnen DRS-afstand van Alonso. Ik snap dan ook wel dat ie denkt ja top, als Checo binnen inhaalafstand komt maak ik het hem niet moeilijk, maar ik ga nu niet ineens remmen. Z’n reactie daarna over de radio was alleen wel echt kinderachtig

Dat was opzich ook begrijpelijk geweest. Maar zijn reactie doet denken dat ie het met 0.1 seconden verschil ook niet had gedaan

2 likes

Ik denk niet dat dat het is. Volgens mij heb ik ooit al eens gelezen dat het een principe is van Verstappen om zijn plek niet zomaar af te staan. Daar kun je wat van vinden, hij leeft in ieder geval zijn principes na en in dat opzicht is het vreemd dat RB het ĂŒberhaupt van hem vraagt. Lastig dilemma ook wel: als RB het niet vraagt is dat niet loyaal naar Perez toe, maar nu komt Verstappen er qua PR niet heel goed vanaf.
Ik wens het PR team van RB dus hoe dan ook veel succes toe vanavond.

@Whistle Ik denk inderdaad dat hij het hoe dan ook niet gedaan zou hebben.

4 likes

Ik ben wel heel benieuwd of een van de twee er zelf nog iets over gaat zeggen tijdens een interview vanavond

Zag net deze

1 like

Dit klinkt bijna alsof er achter de schermen iets aan de hand is vooral ook in combinatie met de reactie van Max. Of ik zie misschien spoken :upside_down_face:

1 like

Haha ik kan echt weinig met die foto, wat zie jij erin?
Ik krijg wel serieuze nabeschouwing vibes nu, haha :popcorn:

Krijg hier deze vibes weer van

afbeelding

2 likes

Haha idd wat @Whistle zegt, flashbacks naar dat moment met Ocon

Sorry hoor maar ik heb toch niks beters te doen op zondagavond; blijkbaar gaat het om Monaco. Checo was daar tijdens de kwalificatie gecrasht waardoor er een rode vlag kwam en Max niet verder kwam dan P4. Checo heeft toegegeven dat hij opzettelijk was gecrasht toen? En dit is dan blijkbaar de revenge van Max?

Wat een kleuterklas zeg

1 like

Ja dit is wat meneer Coronel zegt toch? Zou het echt onwiiiiijs kinderachtig vinden als je zo lang na zoiets nog zegt: nee omdat hij toen x deed doe ik dit nu ook niet

Ik las het op Twitter, ik zag net inderdaad ook dat het verhaal ook af komt van kwibussen Coronel en papa Jos dus dat maakt het misschien iets minder plausibel.

3 likes

Laatste kwalificatie alweer van 't seizoen :racing_car:

2 likes

Vettel :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Klaar voor de laatste race! En klaar om te huilen bij Vettels finish :sob:

Die intro :heart::smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ik hoop echt dat Vettel de race uit kan rijden!! Fingers crossed!!

1 like

Intro? Heb ik iets gemist? :pleading_face:

1 like