Formule 1 #2

Ja zo jammer! Ik gun 'm nog echt een podium

1 like

Arme Lando :smiling_face_with_tear: en dat op zijn verjaardag

Hahaha dit wordt zeker een meme, zoals Lando daar nu zit

2 likes

Haha die kan zo naast die van Alonso

Knap van leclerc ook, nu alweer 5e rijden

1 like

Let Checo go through is niet helemaal gelukt, ben benieuwd hoe dat zit
4 sec is ook wel een groot gat, maar het komt direct onsportief over

Zou het echt onsportief en egoistisch vinden van Max als hij expres doorreed. Maar wat je zegt 4 seconden is wel een groot gat.

nou ik vond het vooral merkwaardig dat hij over de radio zei ā€˜don’t ask me that again, you know my reasons’.

1 like

Dat is me ontgaan, waar was dit een reactie op? Op de teamorders om Checo te laten passeren?

Hij verdient hem wel hoor maar ik voel echt 0 emoties bij deze winst van RussellšŸ˜…

3 likes

Ja, ze lieten het net horen toen ze aan het wachten waren op de interviews. Op een gegeven moment zeiden ze ā€˜als je Alonso niet hebt ingehaald in bocht 12, laat Perez er dan aub weer door’.

Edit:
Dit zei hij precies
Max: ā€œI have already said before not to ask me that - are we clear about that?ā€

ā€œI have given my reasons and I stand by itā€

1 like

Wat een eikeltje is Max toch ook he

1 like

Ja love Max maar dit vind ik wel echt heel laag

Hoezo, heeft zichzelf daar toch eerlijk gereden. Zou ook niet aan de kant gaan. Zit niet voor niets 4 seconde tussen he.

ā€œAre we clear about that?ā€ ook echt. Max gaat ff full Karen, egoĆÆst. Heel vreemd als je bedenkt wat Checo altijd voor hem heeft gedaan

5 likes

Oke die replay heb ik nu ook gezien, wat zit hier achter?? Komt echt over als een dick move

2 likes

Max is toch ook gewoon echt een dick?:see_no_evil:

2 likes

Het verwende snotjoch laat z’n hoofd weer eens zien.

6 likes

Nou lekker zo’n teammate. Ikke ikke ikke en de rest kan stikken. Terwijl hij al kampioen is. Houd op zeg

1 like

Nouja als ik Perez was zou ik nooooit meer aan de kant gaan dat weet ik wel :joy: Heel benieuwd hoe dit verder gaat volgend jaar.

5 likes