Ja zo jammer! Ik gun 'm nog echt een podium
Arme Lando en dat op zijn verjaardag
Hahaha dit wordt zeker een meme, zoals Lando daar nu zit
Haha die kan zo naast die van Alonso
Knap van leclerc ook, nu alweer 5e rijden
Let Checo go through is niet helemaal gelukt, ben benieuwd hoe dat zit
4 sec is ook wel een groot gat, maar het komt direct onsportief over
Zou het echt onsportief en egoistisch vinden van Max als hij expres doorreed. Maar wat je zegt 4 seconden is wel een groot gat.
nou ik vond het vooral merkwaardig dat hij over de radio zei ādonāt ask me that again, you know my reasonsā.
Dat is me ontgaan, waar was dit een reactie op? Op de teamorders om Checo te laten passeren?
Hij verdient hem wel hoor maar ik voel echt 0 emoties bij deze winst van Russellš
Ja, ze lieten het net horen toen ze aan het wachten waren op de interviews. Op een gegeven moment zeiden ze āals je Alonso niet hebt ingehaald in bocht 12, laat Perez er dan aub weer doorā.
Edit:
Dit zei hij precies
Max: āI have already said before not to ask me that - are we clear about that?ā
āI have given my reasons and I stand by itā
Wat een eikeltje is Max toch ook he
Ja love Max maar dit vind ik wel echt heel laag
Hoezo, heeft zichzelf daar toch eerlijk gereden. Zou ook niet aan de kant gaan. Zit niet voor niets 4 seconde tussen he.
āAre we clear about that?ā ook echt. Max gaat ff full Karen, egoĆÆst. Heel vreemd als je bedenkt wat Checo altijd voor hem heeft gedaan
Oke die replay heb ik nu ook gezien, wat zit hier achter?? Komt echt over als een dick move
Max is toch ook gewoon echt een dick?
Het verwende snotjoch laat zān hoofd weer eens zien.
Nou lekker zoān teammate. Ikke ikke ikke en de rest kan stikken. Terwijl hij al kampioen is. Houd op zeg
Nouja als ik Perez was zou ik nooooit meer aan de kant gaan dat weet ik wel Heel benieuwd hoe dit verder gaat volgend jaar.