Huil maar. Dat mag. Laat het maar stromen
Charles die voor het eerst in tijden weer lacht
Als je wil lachen, stel je dan voor hoe het zou zijn als Latifi deze doughnuts zou doen
Wordt Max nou uitgejoeld?
Zo verdiend voor Charles!!!
Charles World Champion 2023 please!!!
Volgens mij gaan ze Seb ook nog interviewen
Daniel heeft ook nog wat donuts gedraaid ergens halverwege
Ja overduidelijk, er schijnen veel Perez fans te zijn dus het zal daardoor wel komen. Misschien omdat het nu net lijkt alsof Verstappen de tweede plek bij Perez heeft weggehouden (maar dat schijnt niet te hebben uitgemaakt).
Vindt het wel jammer dat dat uitjoelen steeds vaker lijkt voor te komen.
Sebâ€ïž
Hoop dat we hem nog eens zien, als interviewer of verslaggever ofzo.
Potverdorie mooie speech Seb!
Seb komt wel terug. Eerst even rust maar hij laat de F1 vast niet achter. Zie hem ook zo als adviseur
10 second penalty en 3 license points for not doing donuts in the allocated donut zone
Nee ik heb ooit vernomen dat hij zich wel wil blijven bezighouden met de sport maar nog niet goed weet hoe / in welke rol. Edit: iets met het duurzame karakter van de F1 herinner ik me
Mooie speech inderdaad, eat that Verstappen. (Ik vind dat hij echt vet vaak wegduikt van zijn verantwoordelijkheden.)
Nou dit was 'm dan. Met die eindmuziek elke race voelt het alsof ik na een dagje Efteling richting de uitgang ben gelopen en weer in de auto terug naar huis zit. Kan niet wachten tot de volgende keer, het volgende seizoen dus.
Het was echt leuk in dit topic!!
Edit: nog even de boardradioâs van Vettel en Ricciardo op het einde einde.
Had inderdaad niet uitgemaakt. Leclerc eindigde met 3 punten meer dan Perez. Als Max hem vorige week wel voorbij had gelaten had Perez 2 punten meer gehad dan nu, dus was Leclerc nog steeds als 2e geëindigd.
Kelly en vooral Vogue NL krijgt een hoop shit over haar heen op de IG van VogueNL over dat uitgerekend zij op de cover staat.
(Als dit beter in Boulevard past mag het overgeplaatst worden. Ik twijfelde.)
Oh waarom dan? Ik vond het eigenlijk wel een leuke keuze. Natuurlijk is ze in Nederland vooral âde vriendin vanâ, maar ze is natuurlijk ook bekend als model. En ik weet niet wie er normaal op de covers staan, of dat ze er zo âbuiten valtâ ofzo?
Wat ik lees in de comments is dat haar familie Bolsonaro aanhangers zouden zijn en dat zij of haar familie racistisch zou zijn (was laatst wel een opmerking van haar vader). En voor Vogue is het commentaar dat als ze een racevrouw voorop hadden willen zetten dat ze dan een echte racevrouw hadden moeten kiezen. Niet Kelly de vriendin en/of dochter van.
Ik dacht ook hé wat leuk dat Kelly erop stond. En toen die comments lezen en was het één en al kotspoppetjes.