Oh dat van haar vader had ik wel meegekregen, maar ik heb me niet enorm verdiept in haar rol hierin. Weet ook niet of ze dus hiermee volledig de plank misslaan. En ze hadden inderdaad ook een echte racevrouw als Beitske of zo er op kunnen zetten, dat was nog veel leuker geweest. Maar heb nou niet het idee dat de Vogue daar zó vooruitstrevend in is en dat dat in de verwachtingspatronen valt haha.
Waaruit blijkt dat die familie Bolsonaro aanhangt dan? Google helpt me niet echt verder.
Edit: nevermind dit is wel heftig Nelson Piquet sr baart opzien met bedreigingen richting nieuwe president Brazilië - GPFans.com
Ja en ze had zelf ook op der stories wel allemaal dingen geplaatst in support voor hem tijdens verkiezingstijd. Ondanks dat had ik het sowieso wel leuker gevonden als ze voor een vrouwelijke coureur waren gegaan.
Nja, ach, deze drama is wel weer goed om off-season door te komen
Hebben jullie de Secret Santa video al gezien?
Oh ew dat wist ik niet. Vond al dat je haar niet moest aankijken voor de politieke uitspraken/keuzes van haar vader maar dit is wel een afknapper.
Waarom doet Lewis niet mee?
Nog meer mensen die van red bull the paddock iets van Perez hebben ontvangen?
Wie kijkt er nog meer Drive to Survive s05?
Ben hem een half uur geleden gestart!
Eerste twee gezien! Heb nu nog meer zin in volgend weekend.
Ja! Mijn kleine zusje(ok niet heel klein meer, want al 16haha). Is uit school naar mij gekomen. En we hebben samen gekeken.
Heb de eerste zes afleveringen net afgekeken. Later dit weekend de laatste twee. Heb weer helemaal zin in de F1 weekenden. Of zoals een bekende vanmiddag aan mij vroeg: ben je weer uit je winterslaap nu F1 weer start
Haha wow al 6!!
Ik zag iets voorbij komen op fb, iets met banden? Wat is het eigenlijk?
Haha ja ik was vrij vandaag dus dat helpt wel.
Hebben jullie #heightgate meegekregen? Afgelopen seizoen werd de coureurs gevraagd om iedereen op volgorde van lengte neer te leggen en niemand geloofde dat Lando Norris 1.75m zou zijn, zoals hij zelf beweerde. Hij staat overal ook op 1.70m, ook McLaren geeft 1.70m aan als zijn lengte.
In deze video eindelijk het antwoord op de vraag hoe lang Lando nou echt is Lando Norris height revealed ft. Lando Norris - YouTube
(Misschien is dit alleen leuk als je het een beetje gevolgd hebt, dan moet je het maar gewoon skippen haha)
Hahahha wat IS dit voor thirst trap???
Het gaat echt down hill vanaf alonso en ik dacht dat russell het dieptepunt was maar toen moest leclerc nog komen
Ik vind m wel sexy eigenlijk daar shame on me
Oh wow
Bottas
Leclerc
Hamilton