Heerlijk hoe Alonso direct “weet” wat er zou moeten gebeuren. Alonso is wel echt een baas hoor
Haha de boardradio van Alonso. En ik hoop voor hem inderdaad dat ze terug gaan naar de stand. voor de rode vlag.
CHECK THIS IMMEDIATELY
Echt de ultieme coureur haha
Je kan toch niet anders dan enorm veel respect/bewondering hebben voor deze man
Haha na al die jaren kent hij het handboek uit zn hoofd
Wat een rommeltje haha, jemig
Zo dan Sargeant dacht zeker, ik heb nog geen screentime gehad dus ik doe effe een kamikaze actie
Wat ik ook erg bewonder is nog steeds die enorme drive om te winnen. Bij Vettel bijvoorbeeld zag je het laatste jaar dat hij wat voorzichtiger werd etc. Alonso is soms nog steeds zo’n jonge hond qua lef e.d. maar de jarenlange kennis en ervaring erbij maakt hem echt een geval apart en een voorbeeld voor velen denk ik.
Nyck de Vries ondertussen
Jaaaa helemaal mee eens, Alonso heeft echt dat vuur nog in zich. Gouden combi, de drive en ervaring.
Hij heeft mij in zijn Renault tijd echt hard doen vallen voor de sport dus heb sowieso wel een zwakke plek voor hem, zo gaaf dat hij nog een seizoen als deze kan draaien
Ja same!! Gun het hem zo erg
Modelshot van Toto
Weer een re-start? Is het doel om met nul auto’s te finishen vandaag?
Nee ze moeten de laatste ronde afmaken maar die is onder safety car dus ze gaan niet meer racen
Edit: al kunnen er in de ronde achter de SC natuurlijk ook nog dingen gebeuren
Haha Alonso lekker met zn eigen banden aan de wandel
Ik vind het ook wel mooi dat Alonso vrijwel direct komt met ‘daar en daar in het regelementenboek of die en die race was een soortgelijke situatie dus er moet nu zo gehandeld worden’ die man heeft zoveel kennis.
Yuki heeft weer een P11
Ah no dit is echt genaaid voor Carlos!
Ben benieuwd hoeveel klachten er over deze hele procedure komen
Die radio