Jaa echt sneu voor 'm
En ik ben benieuwd of Gasly straf krijgt & dus de volgende race niet mee mag doen
Jaa echt sneu voor 'm
En ik ben benieuwd of Gasly straf krijgt & dus de volgende race niet mee mag doen
Er gebeurde een heleboel vandaag maar de race eindigt nu wel een beetje als een nachtkaars.
Nooit verwacht dat van al mn baeās alleen Lando zou overeind blijven
Hebben jullie de nieuwste roddel over Alonso al gehoord?
Taylor Swift zou met hem daten
Iedereen kan wel je naam zien als je een linkje deelt⦠weet niet of je dat erg vind.
oh lol dat hoeft nou ook weer niet, bedankt voor de tip!
Dit gaat al goed, 2e rode vlag
Klaar voor de sprint? Ben benieuwd of ze er allemaal een beetje goed doorheen komen Al hoop ik bijna op een rode vlag voor Norris want hij start op softs, zou mooi zijn als die strategie werkt!
Edit: safety car, mag ook
Begint het 4 uur? Dan kijk ik het even terug want ik ga liever eerst boodschappen doen voordat ik inkak.
Gisteren wel de kwali live meegekeken. Maar toen was ik ook helemaal ingekakt erna.
15.30 uur begonnen
Zo daar zat een flink gat in de sidepod van Max.
Verstappen wordt er niet sympathieker op he
Oh ik vind hem juist steeds leuker ok hij had eerst even rustig moeten ademhalen voordat ie naar George ging, maar hoe hij dan dat interview doet en weer een beetje erom lacht en zegt āyeah, there was a hole in my sidepod, doesnāt look that greatā
Jaa ik vind hem verder ook wel grappigš maar zo tegen Russell doen die nota bene zijn excuses komt aanbieden is gewoon niet nodig. Wees dan kwaad op de stewards.
Hahah ja daar heb je wel een goed punt, was ook even bang dat het weer zoān Verstappen vs Ocon ding zou worden (of Russell vs Bottas haha) maar gelukkig bleef George wel kalm
Wel impressive dat George een gat in Max zān sidepod rijdt maar Max nog steeds voor hem eindigt
Mogen ze nu wel dat gat dichten voor morgen?
Ben nu met die nieuwe regels het even kwijt
Schade mogen zo normaal gesproken herstellen.
Mee eens! Irritant ventje