Formule 1 #2

Ik begrijp nu dat ik dus niet de enige ben die precies niks gemist heeft aan de intro :joy:

2 likes

Zeker het terugkijken waard haha

Ik ben echt benieuwd of de Vries dit seizoen uberhaupt vol gaat maken, wat zit hij te kloten weer, leave Lando alone :angry:

1 like

Plan A minus 12 haha

3 likes

Whahaha ik dacht even dat dit over LL Cool J ging, en ik dacht ‘oh ja dat zou DR wel beter doen, maar is vast niet de bedoeling aangezien ie bij 1 van de teams zit’

Maar het ging over Nyck haha

2 likes

Verbaas me toch wel over het verschil tussen Russell en Hamilton. Heb echt het idee dat Hamilton zijn vuur een beetje kwijt is ofzo. Ik kan het niet echt goed uitleggen maar hij verdwijnt een beetje oid.

2 likes

nooo Carlos

Wat zitten de coureurs van Ferrari weer te prutsen zeg. Sainz weer een penalty voor zoiets onnodigs ook

1 like

Piastri heeft weer iets met z’n auto (of nja, dat werd gesuggereerd op de mclaren teamstream), echt te doen met hem want hij is echt wel heel goed, had ook echt een hele goede start!

Denk dat we na deze race wel weer een depressief pianonummer van Charles kunnen verwachten :skull:

Wat is Russell toch een kwal zeg blegh

Wordt nog een strijd

1 like

Ik vond de rest van de race wel echt saai weer, alleen de laatste rondjes nu zijn interessant haha

1 like

Was niet zoveel strijd aan haha

2 likes

Echt he, ook echt geen boeiend circuit dit.

Die Alonso :joy:

6 likes

Nee had er ook meer van verwacht haha!

Zeer benieuwd naar de cringe podiumceremonie zo. Met Max en Fernando wordt dat vast leuk :joy:

1 like

Missen ze gewoon de vlag :rofl:

3 likes

Ik ben nog net niet in slaap gevallen :joy:

2 likes

Beetje laf vergeleken met de hele pre-race ceremonie wel