Formule 1 #2

Helmut Marko has reportedly set an ultimatum to Nyck de Vries

If the Dutchman does not improve his performance in the next 3 GPs (Imola, Monaco and Barcelona), he could already be replaced by Daniel Ricciardo for the rest of the season.

Ze zijn daar niet bang de wissel door te voeren. Ik ben zeer benieuwd.

1 like

Ooh ik zou het heel leuk vinden als Ricciardo weer gaat rijden, maar zo jammer dat het dan ten koste van de Vries zou zijn. Had echt hoop dat ie het beter zou doen, maar tot nu toe is het niks idd. Zou het fijn voor hem vinden als ie komende 3 races beter gaat, wie weet een punt kan pakken?

1 like

Oef, flinke druk dus op de schouders van hem. Hoop voor hem dat hij wel iets waar kan maken.

Na 5 races zoiets al roepen vind ik ook wel heftig hoor.

4 likes

Gezien de situatie hoop ik dat ze Imola verplaatsen / annuleren voor dit weekend.

Om 14.00 horen we het

Deze quali nu al leuker dan de race gaat zijn

3 likes

Spannende quali! Mooie volgorde voor morgen

2 likes

Had het Fernando zo gegund :pleading_face:

Dat tussen Charles en Lando op het eind in de tunnel zag er wel heftig uit, had goed mis kunnen gaan! Benieuwd of dat nog een staartje krijgt :grimacing:

Edit: Leclerc noted for impeding Norris in final lap - GIF on Imgur

Ik gok dat Charles hiervoor wel een forse penalty gaat krijgen

2 likes

Oh wow, dat had ik even gemist… wat een domme actie zeg

Komt Charles ooit van de Monaco-curse af? :cry:

Het is pas een curse als het je overkomt, niet als je het zelf doet🙈

Nou de laatste 2 jaren doet ie het ook niet zelf maar is het z’n engineer die verkeerde informatie geeft dus denk dat het wel een curse is :joy: :cry:

Alleen vorig jaar was een engineer fout. 2021 parkeerde hij zichzelf tegen de vangrail aan.

Ja bedoelde vorig jaar en dit jaar, daarvoor heeft ie idd alleen zichzelf to blame :joy:

Ik denk dat de beste oplossing voor hem is om te verhuizen naar een land zonder GP. Can’t have a crappy home race if you don’t have a home race :+1:

I’m ready :sunglasses: kijken jullie ook de Indy500 vanavond? Ook veel zin in, duimen voor Rinus!

Net op tijd op onze tussencamping aan gekomen, gedoucht, koud bier gehaald en tablet op de wifi ingelogd :grin:

3 likes

Een overtake!!

Ahh Sargeant

Vraag me af of het nou regent of niet haha

Ja het regent, althans je zag net een helm in beeld en daar lagen druppels op.

1 like