Na 5 races zoiets al roepen vind ik ook wel heftig hoor.
Gezien de situatie hoop ik dat ze Imola verplaatsen / annuleren voor dit weekend.
Om 14.00 horen we het
Deze quali nu al leuker dan de race gaat zijn
Spannende quali! Mooie volgorde voor morgen
Had het Fernando zo gegund
Dat tussen Charles en Lando op het eind in de tunnel zag er wel heftig uit, had goed mis kunnen gaan! Benieuwd of dat nog een staartje krijgt
Edit: Leclerc noted for impeding Norris in final lap - GIF on Imgur
Ik gok dat Charles hiervoor wel een forse penalty gaat krijgen
Oh wow, dat had ik even gemist⦠wat een domme actie zeg
Komt Charles ooit van de Monaco-curse af?
Het is pas een curse als het je overkomt, niet als je het zelf doetš
Nou de laatste 2 jaren doet ie het ook niet zelf maar is het zān engineer die verkeerde informatie geeft dus denk dat het wel een curse is
Alleen vorig jaar was een engineer fout. 2021 parkeerde hij zichzelf tegen de vangrail aan.
Ja bedoelde vorig jaar en dit jaar, daarvoor heeft ie idd alleen zichzelf to blame
Ik denk dat de beste oplossing voor hem is om te verhuizen naar een land zonder GP. Canāt have a crappy home race if you donāt have a home race
Iām ready kijken jullie ook de Indy500 vanavond? Ook veel zin in, duimen voor Rinus!
Net op tijd op onze tussencamping aan gekomen, gedoucht, koud bier gehaald en tablet op de wifi ingelogd
Een overtake!!
Ahh Sargeant
Vraag me af of het nou regent of niet haha
Ja het regent, althans je zag net een helm in beeld en daar lagen druppels op.
haha ja nu zeggen de commentatoren het ook, maar de afgelopen 10 minuten was het āhet regent, het regent niet, het gaat regenen, geen regenā
Er gebeurt ineens genoeg nu
Het wordt toch nog een leuke race zo met de regen.