Formule 1 #2

Waarom krijgen nu beeld van Perez en de Ferrari’s die aan inhalen zijn. Ik wil Lando en Hamilton zien.

2 likes

Omg Lewis buiten de DRS?? Wowwww

Jammer wel voor Oscar hoor, maar misschien dat die softs van Lewis nog stuk gaan :crossed_fingers:

3 likes

Wat is er weer bij Ferrari dan? Wilt niet lukken bij hun.
Had ff niet door dat ze zo gezakt waren door Hamilton/Norris :crazy_face:

1 like

Sainz rijdt op oude banden omdat hij tijdens de sc niet naar binnen is gegaan.

Aha ja, dat is waar ook :roll_eyes:

1 like

Maar beide -5 plaatsen is wel echt bizar slecht

Alex :heart_eyes:

Ik kan maar geen goede verklaring vinden, beiden zijn niet super slecht maar ik mis pit?
Ik heb het idee dat ze (coureurs) niet teveel risico willen nemen soms, vooral Leclerc. Sainz deed het best prima in Canada was het geloof ik. Maar dat is ook echt een keer in de zoveel tijd.
Leclerc gaat ook te vaak mee in wat er gezegd wordt dan dat hij zelf zou willen ook ofz.

Enige waar ze echt goed in zijn is een plan klaarmaken die het hele alfabet bevat… :nerd_face:

Lando tweede :partying_face::partying_face: Zo ontzettend gegund

9 likes

Zooooo’n zin in dit podium :star_struck: Jammer van Piastri wel

2 likes

Lekker Brits podium ook op Silverstone zo! Wel jammer voor Piastri, hopelijk komt zijn kans snel

1 like

Petje af voor Norris en Piastri. Echt ontzettend goed!!
En ik vind het super leuk om Albon zo goed te zien de laatste tijd.

5 likes

Hamilton heeft het zwaar en hij lijkt ook niet in beeld te willen.

Was weer te druk met de Red Bull te bestuderen :joy:

1 like

Haha en waarschijnlijk ook de McLaren :joy:

2 likes

Ik ben echt een watje waarschijnlijk maar de vriendschap tussen Max en Lando is ook zo leuk om te zien.

4 likes

Hahah ik ga hier ook echt goed op

Max wordt gewoon bff’s met iedereen (behalve de Mercedes) die hem een beetje uitdaging geeft, eerst Charles, nu Lando :joy:

2 likes

Maar Lando is ook gewoon schattig. Soms vergeet ik dat hij gewoon in een wagen zit die nogal hard gaat enz. :rofl:

3 likes

Max en Lewis keihard aan het lachen in dezelfde ruimte

Volgende stap: wereldvrede

2 likes

Ze zijn toch ook schattig samen (16jr en 14jr)

7 likes

https://www.instagram.com/p/Cujs4EJqLeK/?igshid=NjIwNzIyMDk2Mg==

Nou nou, zou het dit keer waar zijn? Nyck de Vries schijnt per direct aan de kant te zijn gezet