Formule 1 #2

Moet zeggen dat ik het wel jammer vind dat hij zo onverschillig doet en dingen zegt als dat hij het “happily” gebroken had en zich niet schuldig voelt. Het kostte maar 40k en had een levertijd van 6 maanden omdat het handgemaakt was, joh boeiend :smiling_face_with_tear:

2 likes

Op een van de gedeelde filmpjes hierboven heb ik het idee dat hij zich wel erg schaamt en dat humor zijn coping mechanisme is. Ik denk dat het scheelt dat Max en hij buddies zijn en dat Max er waarschijnlijk niet zo moeilijk over doet. Maar ja wie weet wat er onderling gezegd is :woman_shrugging:

2 likes

https://www.instagram.com/p/CvFkOvuIq74/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Hij heeft je gehoord

3 likes

In de comments reageert hij ook zo te zien:
Actually feel bad :tired_face:

Zo Verstappen even mazzel met plek 10 nog net

Ik ben met elke race meer Piastri-fan aan het worden, zo knap hoe hij het doet als rookie maar ook super chill, down to earth, niet zeuren maar racen, echt verfrissend wel.

5 likes

Aan Piastri is zo schattig :pleading_face: echt leuk voor hem.

3 likes

Haha heeft iemand zojuist het anthem gezien? Dat was… apart :smiling_face_with_tear:

1 like

Die blikken van de coureurs ook :rofl:

1 like

ahh wat jammer voor Piastri

Wtf, Lando wordt aan alle kanten voorbij gereden

Wat is er met Norris aan de hand? Die wordt aan alle kanten ingehaald.

1 like

Aaah zo balen voor Piastri dit :frowning:
Ben overigens benieuwd hoever Dani Ric gaat komen in die wagen :thinking:

3 likes

Ferrari met z’n weer spionnen :rofl:

1 like

Ik was vanmiddag op het Gelderlandplein in Amsterdam en dacht dat ik een Lando Norris look-a-like zag lopen. Ontdek ik net op insta dat Lando in het huis van Martin Garrix zit (op het Gelderlandplein). Dus ik vermoed dat het toch geen look-a-like was. :joy:

30 likes

Ah Ricciardo kan niet starten door een breuk in z’n hand

Ik ben benieuwd in hoeverre de regen van invloed zal zijn op de kwali

1 like

Wat een spannende quali en we zijn nog niet eens in Q3!

En Williams! :star_struck:
Edit:
En Saergent :cry:

1 like

jeetje weer een rode vlag, ik moet wegggg haha

Hahahaha Leclerc zit gewoon rustig op een campingstoeltje de race te kijken nu, dat wordt sowieso een meme :joy:

4 likes