Formule 1 #2

Ik heb nog hoop dat Ricciardo straks Lando een stripstream geeft en hem er makkelijk doorlaat en dan opeens 7 blue flags negeert als Perez erlangs moet. :skull:

Al weet ik niet of ze die gaan lappen maar alsnog

Edit: ik vind het ook echt stom als Perez nu DOTD wint, ja tuurlijk heeft ie veel overtakes als je op P9 in verreweg de snelste auto start :angry:

Haha die opmerking dat Verstappen alvast de ronde van Spa aan het rijden is :joy: Wat een overmacht weer

Norris p2 vind ik heel leuk

Perfecte uitslag zo!
Norris op het podium vind ik heel leuk en ik gun het Perez ook wel dat ie eindelijk terugvecht. Had Piastri wel meer gegund.

1 like
1 like

Ja echt een van de mooiste van het jaar :cry:

Maar Max lijkt het niets uit te maken in ieder geval :sweat_smile:

2 likes

Whaha moet wel lachen om Lando zn insta story

5 likes

Heel flauw maar ik heb hier veel te hard om gelachen

3 likes

Moet zeggen dat ik het wel jammer vind dat hij zo onverschillig doet en dingen zegt als dat hij het “happily” gebroken had en zich niet schuldig voelt. Het kostte maar 40k en had een levertijd van 6 maanden omdat het handgemaakt was, joh boeiend :smiling_face_with_tear:

2 likes

Op een van de gedeelde filmpjes hierboven heb ik het idee dat hij zich wel erg schaamt en dat humor zijn coping mechanisme is. Ik denk dat het scheelt dat Max en hij buddies zijn en dat Max er waarschijnlijk niet zo moeilijk over doet. Maar ja wie weet wat er onderling gezegd is :woman_shrugging:

2 likes

https://www.instagram.com/p/CvFkOvuIq74/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Hij heeft je gehoord

3 likes

In de comments reageert hij ook zo te zien:
Actually feel bad :tired_face:

Zo Verstappen even mazzel met plek 10 nog net

Ik ben met elke race meer Piastri-fan aan het worden, zo knap hoe hij het doet als rookie maar ook super chill, down to earth, niet zeuren maar racen, echt verfrissend wel.

5 likes

Aan Piastri is zo schattig :pleading_face: echt leuk voor hem.

3 likes

Haha heeft iemand zojuist het anthem gezien? Dat was… apart :smiling_face_with_tear:

1 like

Die blikken van de coureurs ook :rofl:

1 like

ahh wat jammer voor Piastri

Wtf, Lando wordt aan alle kanten voorbij gereden

Wat is er met Norris aan de hand? Die wordt aan alle kanten ingehaald.

1 like

Aaah zo balen voor Piastri dit :frowning:
Ben overigens benieuwd hoever Dani Ric gaat komen in die wagen :thinking:

3 likes