Formule 1 #2

Maar Helmut zit ook al weken te zeiken op de Vries haha, dus die was er al wel achter dat het niet de beste keuze was.

https://www.reddit.com/r/formula1/comments/14jwh1r/helmut_marko_on_a_podcast_about_which_driver_he/?utm_source=share&utm_medium=android_app&utm_name=androidcss&utm_term=1&utm_content=1

En toen hem werd gevraagd over de slechte prestaties van Checo had hij iets gezegd in de trant van ‘Checo scoort in ieder geval nog punten op zondag, in tegenstelling tot Nyck’ :skull:

Zo, een keer een andere driver op pole! Knap van Hamilton

4 likes

Die zag ik niet aankomen! Leuk voor hem

1 like

Ben benieuwd wat dit morgen gaat doen. Komt de ouderwetse battle tussen Hamilton en Max weer terug? En hoe leuk als Norris weer op het podium staat.

2 likes

Ik hoop op een overwinning van Norris. Zal wel niet, maar ik hoop toch, haha. Ook een goede quali van Piastri trouwens.
En Hamilton was wel echt blij, leuk om te zien :blush:

1 like

Ik weet dat ik niet moet hopen op crashes maar een ouderwetse Hamilton Verstappen aanvaring waardoor een McLaren 1-2 zou ik toch wel waarderen :grimacing: :sweat_smile:

4 likes

Zou ik ook niet heel erg vinden, haha. Wel graag een crash met minimale schade voor de coureurs dan graag.

2 likes

Ja dat sowieso. Misschien allebei wel flinke schade en dan kijken hoever ze alsnog kunnen komen, soort van als Max met z’n halve auto in Hongarije 2 jaar geleden:

waarmee ie ook nog wist in te halen en op P10 kwam :sweat_smile:

1 like

Heb echt het gevoel dat dit een leuke/spannende race wordt! Hopelijk word ik niet teleurgesteld haha

2 likes

Yeaahh max

En norris

1 like

Ai wel pijnlijk voor Hamilton

Wow en die Ferrari’s

1 like

Omg Oscar!!!

Oh die Alpines damn

1 like

Het zal eens meezitten bij Ferrari, pfff

Maar damn die pitstops van McLaren :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Benieuwd of Mclaren naar een 3stop gaat (neem niet aan dat ze het volhouden op Mediums tot het eind) want dit wordt hem niet op de hards :cry:

Het blijft toch bijzonder om die boardradio’s van LeClerc te horen, er lijkt elke keer zo’n paniek.

Ik hoop dat Norris p2 kan vasthouden

2 likes

Same, spannende laatste rondes zo

2 likes

Zo irritant die achterblijvers soms. Vind op dit soort momenten echt dat ze gelapte auto’s van het veld moeten halen als ze toch niet in de punten rijden.