Ja ik vind het zo leuk om Albon’s performance te zien keer op keer. Hij doet het echt goed!
Valt niets te zeggen over Max. Zijn resultaten spreken voor zich, mooi record!
Ja ik vind het zo leuk om Albon’s performance te zien keer op keer. Hij doet het echt goed!
Valt niets te zeggen over Max. Zijn resultaten spreken voor zich, mooi record!
Luisteren naar ons favoriete liedje hahaha
Haha, Wilhelmus leren = elk weekend F1 kijken
Oef blij dat Stroll oké is, wat een klapper
OMG wat een rotklap! Kijk dan naar die auto
Ik schakel echt in vlak voor de klap van stroll maar wat een klap
Ik heb vorige maand nog over dit circuit gelopen, vind het wel heel grappig om dan nu de beelden te zien en te denken ‘o ja, daar liep ik ook’
Ik dacht mooi na de kwali ff snel boodschappen doen, dat wordt dus iets later gelukkig is Stroll ok
Oefff pijnlijk voor de Redbulls dit
maar eerlijk is eerlijk: ook wel eens leuk voor de verandering
Mee eens, ik vind het echt alleen maar leuk zo eigenlijk
Hahha hier was het andersom, dacht we missen de hele kwalificatie maar toen we thuis kwamen moest Q2 nog beginnen
Haha a shocking experience
Morgen gewoon weer een kans!
Ik lees net dat Stroll niet start vanmiddag, toch teveel impact die crash
Als leclerc fan is dit toch wel heel spannend
Ik gun de hele top 3 wel een keer de overwinning😂 prima race zo.
Zo leuk dit! En oh my arme Russell maar hoe dan
Ik vind dit wel echt sneu voor Russell, was echt zn eigen schuld en dat wist ie zo te horen zelf ook maar al te goed
Wat een heerlijke race
En Russell… tja heel zuur. Hamilton was sinds de bandenwissel wel sneller. Ze hadden moeten switchen zodat HAM kon proberen NOR in te halen. Lukt het niet? Dan weer switchen.
Als RUS in HAM’s situatie zat had hij lopen zeiken dat hij de kans moet krijgen om te proberen…
Russell moet echt eventjes proberen niet teveel te willen winnen van HAM. Want bewezen dat hij zo slecht nog niet is.
Toch knap nog van Max! En ook erg blij voor Sainz, goed gedaan!
Echt een toppodium dit. Zo gegund en zo goed gedaan! IJzersterk teamwork van Lando en Carlos. En blij voor Hammie
Ik probeer de kwalificatie via f1tv terug te kujken maar constant error