Zo, lekker op tijd voor de race straks!
Haha hier ook halfwakker voor de tv. Wel meteen een hoop gerommel zeg
Het is niet bottas zijn dag
Waar is perez mee bezig
Goeie undercut voor Piastri
Waarom gaat Perez weer in zijn auto zitten? Gaan ze ‘m weer terug in de wedstrijd brengen? Mag dat? Echt zoveel vragen nu…
Ja ik vraag me ook echt af of dat mag? Rijdt hij dan straks 13 rondes langer door?
Misschien wanneer er heel veel uitvallers zijn dat het dan zinvol kan zijn om terug te komen
Wat? Je mag terugkomen in de race???
Ik dacht dat je niet meer mee mag doen als je uitgestapt bent. Dat was vorig jaar (?) met Russell wel toen hij uitgestapt was om te checken of iemand oke was na een crash (met Zhou volgens mij). Of geldt dat alleen on track dan?
Dit staat op nu
Nog 23 rondes - Dat Pérez weer gaat rijden heeft ermee te maken dat hij nog vijf seconden tijdstraf heeft uitstaan. In dat geval kan hij de straf direct inlossen en wordt deze niet meegenomen naar Qatar.
Nee ik weet niet of je terug mag komen. Mijn logica zegt mij dat dat niet mag maar het is zo vreemd dat Checo weer in zijn auto is gaan zitten. En op GP radio zijn ze het ook aan het bespreken en daar denken ze wel dat het mag.
Het mag dus wel, dat zeggen ze net. Echt heel raar.
Echt iedereen die tegen mij zegt dat F1 saai is moet dit even zien. Alleen al de verwarring over wat Checo gaat doen maakt het vandaag leuk
Ja en hij zit nog steeds in zijn auto
Er wordt nu gesuggereerd door Olav dat het is voor een foto straks als Max wint en Red Bull daarmee de constructeurstitel binnen haalt.
Daar gaat ie
Huhh echt bizar dat dit mag eigenlijk?!
Ik denk eerder dat het is dat hij zijn straf niet uitgezeten heeft en die anders meegaat naar Qatar.
haha en weer terug naar binnen
Dat is inderdaad nu nog het enige wat de reden zou kunnen zijn. Maar het blijft vaag en ik hoop dat we in de loop van de dag nog horen waarom.