Het was zo spannend geweest als je Verstappen niet meerekent
Alsof we niet aan een nieuw seizoen begonnen zijn maar gewoon door zijn gegaan met 2023.
Ja precies. Wie wordt er dit jaar winnaar van de 19 coureurs versie 2.0
Edit: Sainz wel lekker bezig. LEC weer de dupe van een geweldig werkende auto…
Ik ben wel nieuwsgierig hoe het tussen Sainz en Leclerc gaat dit seizoen. En ben benieuwd hoe Lewis het gaat doen.
Tot nu toe zit het voor LeClerc niet mee qua auto.
Ik vind die groene auto van Bottas en co echt heel vet, lijkt echt op een speelgoedautootje wat ik vroeger had qua kleur.
Sorry verder weinig zinnigs te melden.
Ter vermaak deze TikTok:
Ja ik vind het ook een fantastische kleur! Lekker opvallend, ook het hele team felgroen
Hahaha ja nu je het zegt
Hun pak doet me zo denken aan de Eurovision inzending van Finland van vorig jaar
Ja, GTST is er niets bij.
Ach maakt het iig wat spannender want seizoen is saai begonnen.
Ach arme Sainz, blindedarmontsteking
Ah wat sneu
Zo benieuwd wat er daar nu écht achter de schermen aan de hand is
Hoe bedoel je echt?
Uiteindelijk is door de hele situatie het hele team gewoon uit elkaar aan het vallen en heb je mensen die achter Horner staan en mensen die daar tegenover staan. Funest voor het team dus uiteindelijk zullen ze - als ze kiezen voor het behouden van Horner - er genoeg aan willen doen om mensen die daar niet voor zijn buiten spel te zetten. Dat is ook wat Jos natuurlijk al schetste en dat zie je nu gewoon naar de oppervlakte drijven omdat je dit niet weg kan blijven stoppen.
In het bericht staat dat Marko betrokken was bij de lek van Horner. Dan die medewerker die toch ineens op inactief wordt gezet. Er lijken allerlei ‘politieke’ spelletjes aan de gang te zijn; dat is wat ik bedoelde met echt.
Wat jij schetst is meer het gevolg van dit alles!
Auchhhh
Ja hoe sneu is dat!
Tijd voor een reserve chassis
Mensen live aan het kijken?
Ja, zuur voor Max maar ik gun Sainz echt de winst.