Maar ik lees dat alleen nieuwe mensen geen jaarabbonoment meer kunnen afsluiten?
Ik heb hetzelfde staan, icm info in de mail begreep ik dat de volgende betaling dan zal zijn op basis van 94,99. In mijn account staat zelfs nog 65 maar dat geloof ik niet.
Maar dan heb ik het gewoon verkeerd begrepen.
Edit: je andere post met die screenshot klinkt echt als dat huidige abonnementhouders nog goedzitten. Dus hoop echt dat het zo is ook
Haat maandelijks betalen voor dit soort zaken…
Mijn vriend heeft wel mail gehad dat hij gewoon 60 blijft betalen. Dus misschien klopt het eel.
Komen jullie uit België misschien? En dank jullie! Ik was eerst boos over 95 maar ik hoop nu dat het zo blijft haha
Nope NL!
Hoop dat het 60 blijft voor jullie dan
Oke ben ff wat gaan onderzoeken. Veel verwarring, mensen hebben contact gehad met F1TV, maar heeft niet voor meer duidelijkheid gezorgd. Bij enkele personen is het abonnement weer automatisch verlengd voor een jaar, 64,99 zoals in de mail.
Vraag is dus, of dit zo blijft of dat F1TV weer de boel gaat aanpassen aangezien alles dus mega scheef en onduidelijk loopt.
@Kauai fingers crossed dat we safe zitten.
Ja echt raar verhaal wel hè! Ook bij sommigen dan opeens 65 en bij anderen 95! Staat in jouw account ook een einddatum?
Ja echt lekker duidelijk allemaal, wel fijn dat het voor iedereen is en we niet de enigen zijn
Mijn einddatum is 3/3/2024 en “next payment” ook 3/3/2024. Zou dus zo moeten lopen dat er 94,99 van m’n CC wordt afgeschreven die dag…hopelijk (65 nog mooier natuurlijk )
Raar allemaal toch? Ik heb wel gewoon weer akkoord gegeven voor een jaar, wel voor 94,99 helaas. Ik las dat hij bij sommigen wel voor 64,99 verlengd is zelfs. Nieuwe klanten kunnen idd geen jaar meer afsluiten zag ik.
@Kauai 30? Wanneer was dat dan?
Ik zag dat er 13 euro was afgeschreven voor Viaplay, wat een geld! We grapten al dat het goedkoper was dan een kaartje voor Zandvoort
De testdagen gekeken. Beloofd weer een spannend seizoen
Wilhelmus incoming in 3…2…1…
Hebben jullie Drive to Survive seizoen 6 al gezien? Ik heb gisteren en vandaag gebinged met een vriendin en:
Spoilersss
Ik vond het echt een beetje tegenvallen was natuurlijk ook niet het meest spectaculaire seizoen maar denk dat ze er wel echt meer van hadden kunnen maken. 2 afleveringen over Alpine vond ik echt onnodig, en jammer dat ze bij de Mclaren aflevering driekwart bleven herhalen hoe slecht het ging en toen alleen Silverstone als goede race lieten zien. Had het wel leuk gevonden om meer over Oscar te zien (z’n sprintwin bijvoorbeeld!). En had wel meer over Checo die het zo slecht deed willen zien.
Wat ik wel hilarisch vond:
– Alex die precies omschrijft hoe de aflevering met Daniel Ricciardo er uit zal gaan zien
– Die drivers die de briefing voor de opening van Las Vegas krijgen en het allemaal vreselijk vinden haha
– Unhinged Lando
Yes we gaan weer zo
Ik zit al klaar met snackjes!
Ben nu wel benieuwd of Max pole zal halen want Ferrari is toch wel lekker bezig.
Maar ja het is Ferrari dus kan ook weer alle kanten op…
Het scheelt voor de kansen van Ferrari wel dat bij een kwalificatie geen pitstop komt kijken
Nog meer mensen die vandaag F1 kijken?
Jep! Word weer heel saai seizoen