Echt geweldig hoe ontzettend blij en supportive iedereen is!
Maar volgens mij gunt de hele grid Lando ook deze overwinning. Hij heeft zo’n gunfactor.
Dit soort overwinningen zijn echt een van de reden waarom ik F1 zo leuk vind. Niemand snapt waarom ik dit volg maar dit is echt zo’n leuk moment dat wil je gewoon zien
Ik zie een trend
Sainz - blindedarm - wint een GP
Norris - neusblessure - wint een GP
(Grapje, t is maar een sneetje bij Lando, geen echte blessure)
Ik zei dit ook net tegen mn man, hier kijk ik voor. Ik kan zo genieten van die blijdschap bij hem, zijn team, dat iedereen hem oprecht komt feliciteren etc.
Tijdje terug dat Britse volkslied
Mn hartslag is nog steeds 150 geloof ik, wat een race!! Buren ook wakker gegild denk ik
Omg yesss Landoooo!! Ik sliep helaas al. Maar ik ga zeker alles terug kijken vandaag. Echt fantastisch. En de reactie van Max is ook zo lief!
Dit is ook voor mij een race die ik zal moeten terugkijken. Ik wil echt wel even Lando zien winnen. Alle filmpjes op Twitter geven al een onwijs goed gevoel.
Eerst Lando’s overwinning en nu dit, ik smelt hoor
https://www.instagram.com/p/C6q-FWlsNGI/?igsh=YzFrZHRpb3RuMnJs
Die vip kaart voor de hond 🥹
Holy die klapper van Perez en de Haas coureurs gelukkig dat ze allemaal ongedeerd zijn. Niets meer over van de Red Bull
Wow! Die auto mist de helft
Zo die auto is gewoon helemaal in zichzelf gevouwen joh. Wat een klap!
Bizar dat je dan zo’n superkalm ‘ahh balen dit zeg’ radiobericht hoort
Wat een klap, bizar…
Maareh, Ocon en Gasly ?!?!
Wordt vast gezellig bij de debrief
Verder is het beetje saaie race
Sowieso het traagste circuit en nu gaan ze ook nog eens allemaal juist trager dan ze kunnen als strategie?
Nou het einde is het waard, ik huil mee met Charles hoor