Formule 1 #2

Gaan er hier nog mensen de Indy 500 kijken?

1 like

Sowieso! Maar zoals het er nu uitziet wordt t waarschijnlijk uitgesteld door regen/onweer? Hoop dat het niet midden in de nacht pas wordt dan :sweat_smile:

Edit: ja, het gaat nog even duren vrees ik :sob:

2 likes

Ja echt jammer zeg! Begreep dat ze waarschijnlijk in de knel gaan komen omdat er na dit noodweer nog een tweede front aankomt, waardoor de race misschien ingekort moet worden. Wat een logistiek drama ook om al die tribunes weer leeg te krijgen.

Heb je nog gekeken? Ik uiteindelijk wel maar moest echt bijna huilen toen Pato O’Ward toch net weer werd ingehaald in de laatste ronde :cry: gunde hem het zo

Nee helaas voor mij werd het echt te laat :cry:

Sergio Pérez blijft twee jaar langer teamgenoot van Verstappen bij Red Bull https://www.nu.nl/formule-1/6315530/sergio-perez-blijft-twee-jaar-langer-teamgenoot-van-verstappen-bij-red-bull.html

1 like

Ik had dit zo niet verwacht en vind het persoonlijk ook jammer. Zo goed doet hij het dit jaar niet, had liever een Sainz gezien.

1 like

Ja had het ook niet verwacht indd!

Het seizoen hiervoor ook al niet fantastisch toch, ikzelf had ingezet op Yuki

1 like

Is eigenlijk al duidelijk waar Sainz heen gaat?

1 like

Vind het zo stom, helemaal teleurgesteld. Perez is gewoon te middelmatig voor die goede auto. Had het leuk gevonden als ze iemand anders de kans gaven, Sainz of Tsunoda ofzo. Maar lijkt allemaal om sponsorgeld te gaan, Perez is extreem populair in Mexico = :money_with_wings:

@Peony nope, gerucht gaat dat Mercedes het niet zou worden (kans is ook groot dat het maar een 1jaar contract zou zijn omdat Kimi Antonelli wordt aangekondigd als het nieuwe grote talent) dus dan blijven waarschijnlijk alleen Willams en Sauber over. Of Alpine, nu Ocon ook weggaat :joy: Maar klinken alle drie nou niet als topkeuzes.

Edit: voor iedereen die een slechte dag heeft, dit maakt alles goed:

Ik weet niet wie schattiger is, Charles of Leo :pleading_face: :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Wauw bizar deze kwalificatie! Gewoon allebei precies hetzelfde gereden :scream:

1 like

Waarom had Perez ook alweer een contract?

Echt knap!

1 like

Opvulling

Leuke quali!

En ook blij voor Yuki met zn nieuwe contract! Hoop nog steeds dat Liam ernaast komt maar vrees toch dat Daniel mag blijven :grimacing:

Ik vond dit een hilarische feitje en het is nu 6x :sob:
https://www.reddit.com/r/formula1/s/sk7RtzEE1x

2 likes

Ben benieuwd naar deze race!

Spektakel incoming :popcorn: ik zit klaar.

Ik hoop echt dat het een heerlijk spectaculaire race gaat worden, fingers crossed!

Dit gaat langer goed dan ik had verwacht😂

2 likes