Formule 1 #2

Ja die hoeft zich nog echt ff geen zorgen te maken hoor😂 al zou Nyck winnen

Haha, ik kende het filmpje nog niet, maar dit inderdaad!

2 likes

Ja soms zitten er echt leuke filmpjes tussen.

oh danny :frowning:

Oei dit wordt een spannend einde

2 likes

Pfoeee de timing van deze safety car

Prima zo :+1:

Wat een chaos nu met die safety car

Toch een beetje een saai einde zo achter een safety car. Maar voor Nyck wel lekker op p9 is toch 2 punten.

4 likes

:clap::clap::clap::clap::clap: Nyck.

Wel logisch dat Ferrari zich zo genaaid voelt

3 likes

Echt heel knap van Nyck, fantastisch debuut!

6 likes

Hopelijk geen straf voor Nyck!

Dit boegeroep liegt er niet om, je moet er maar mee om kunnen gaan zeg

1 like

Zo sneu ook altijd dat onsportieve boe geroep (en erger dat Max’ moeder een puta is ed.) dan denk ik kom op man, net zoals bij Hamilton toen, verliezen hoort erbij jongens. Dit is de sport.

1 like

Ja en max kan niks doen aan de keuze van de fia.

Zo flauw he! Ik vind het een beetje jammer dat Max heeft gewonnen omdat ik een battle om de winst wel leuk zou vinden, maar hij heeft natuurlijk weer formidabel geracet.

Ik hoor net op de radio dat Nyck de Vries volgend jaar bij Alpha Tauri gaat rijden! Zie er op internet alleen verder niks over terug? Alleen een artikel van de Telegraaf…

1 like

Verrassend! Hij sluit vanavond aan bij Humberto Tan zag ik op Twitter, dan zal de deal inderdaad wel rond zijn.

Zolang Alpha Tauri en de Vries zelf nog niets bekend hebben gemaakt geloof ik niets haha. Teveel chaos gezien bij Piastri en Alpine :sob:

Maar dat zou dan inhouden dat de Gasly naar Alpine deal dan ook rond is. Twijfel wat ik daarvan vind haha, gun Gasly echt een ander team en weg van Red Bull, maar heb na al het gedoe met Piastri geen hoge pet meer op van Alpine. Ook erg benieuwd naar Gasly en Ocon als teammates :joy:

En, wat werd er gezegd?

Edit: Kom er dankzij Google achter dat hij al 27 is, dat had ik niet gedacht!