Formule 1 #2

Hij gaf aan dat hij kans maakt op een stoeltje bij Williams, Alpine en Alpha Tauri. Met daarbij de disclaimer dat er bij de F1 pas iets zeker is, als je echt getekend hebt en een stoeltje hebt. Dus eigenlijk is er nog helemaal niets veranderd :joy:

2 likes

Gun Nyck echt een stoeltje, maar hoe minder stoeltjes hoe minder plek voor Mick en Daniel :smiling_face_with_tear:

Maar, even met heel veel hopen en duimen kom ik op:
Alpine: Ocon + Gasly
AT: Tsunoda + de Vries
Williams: Albon + Schumacher
Haas: Magnussen + Ricciardo
Benieuwd naar jullie voorspellingen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

1 like

Ik kan de story van Kelly niet vinden?

image

Haha sorry, lezen is lastig.

Maar ben benieuwd!

2 likes

Oeh racebaby in de maak!

Het lijkt me wel heel zwaar om vader te worden als je zo midden in je racecarriĆØre zit! Ik weet dat hij niet de enige is hoor maar toch heftig.

Als het klopt natuurlijk.

3 likes

Oee! Ze postte van t weekend nog wel iets over hungover zijn, maar ja dat zegt natuurlijk ook niks

1 like

Die story blijkt fake te zijn… er kloppen bepaalde dingen niet, waaronder dat er boven ā€œ4mā€ staat maar dat is altijd ā€œ4minā€.

In het engels staat er altijd 4m en niet min

1 like

Latifi vertrekt bij Williams, kans op Formule 1-contract voor De Vries vergroot - Latifi vertrekt bij Williams, kans op Formule 1-contract voor De Vries vergroot

Latifi gaat weg bij Williams!

1 like

Ik wilde het net komen posten!

De Canadees rijdt sinds 2020 bij de Britse renstal, maar wist in drie seizoenen geen onuitwisbare indruk achter te laten.

Op zich wist hij wel indruk te maken… maar misschien op een andere manier dan gehoopt. :sweat_smile:

4 likes

Ik denk dat Mick Schumacher naar Williams gaat of Nyck neemt zijn stoeltje over. Ook grote kans dat Nyck naar een andere partij gaat maar ik denk dat hij wel in de F1 komt.

Heeft iemand toevallig nog online Jumbo Max Verstappen race zegels over? Ik moet er nog 10 namelijk

In het kortingscode topic hebben mensen elkaar al geholpen, misschien kun je het daar vragen!

1 like

Goede tip! Ik ben inmiddels voorzien :blush:

3 likes

Singaporrrreee

3 likes

Ik hoop stiekem op een gigantische hoosbui nog en dan zo’n bizarre quali met een onverwachte winnaar :heart_eyes:

1 like

Nou opdrogende baan is bijna net zo leuk, ben benieuwd zo in Q3 of er meer op slicks gaan!

George :grimacing:

1 like

Altijd zo leuk als coureurs de keuze durven te maken om als een van de eerste op slicks te gaan