Wat een shitshow dit.
Ja inderdaad. Ik vind het gewoon sneu voor Piastri. Denk dat Hamilton wel blij zal zijn. Het is een beetje: āwaar er twee vechten om een been gaat de derde er mee heenā
De cool down room zometeen
Straks zijn dat net de 7 punten die Norris mist om kampioen te kunnen worden
Arme Piastri, dat dit dan zn eerste echte GP winst is⦠Zo wil je niet winnen.
Nee inderdaad, het voelt toch niet oke. En voor het team is het ook niet het meest gezellige een-tweetje denk ik
Piastri had zijn overwinning echt wel een keer gekregen. En dan had hij er echt oprecht blij mee kunnen zijnā¦
Wat een faal van Team McLaren zeg
Het moment dat Norris gesmeekt werd, dat hoort Piastri toch ook vroeg of laat
Wat een stomme gang van zaken zo, geef gewoon je fout toe en volgende keer beter
De regie weet er ook echt iconische camerashots uit te persen, met Piastri en dan Norris (met rode ogen?) op de achtergrond. Pfff wat een race.
Kut McLaren .
āSomething is moving down my legsā¦ā - Hamilton. Oke benieuwd.
Russels auto is te licht geweest en heeft nu kans op een diskwalificatie.
Edit: En inderdaad, hij is ām kwijt.
Ennn gediskwalificeerd⦠Hij was zo blij toen hij won en hij heeft echt goed gereden. Vind het wel sneu voor ām
Ah dit is echt zo sneu. Zo stoer dat ie voor een 1stopper durfde te kiezen, gunde hem de overwinning echt
https://www.instagram.com/p/C-AqwgItgFP/?igsh=azJoZ2pqbW51cnhw
Sainz naar Williams had met hoe Checo nu rijdt toch ergens nog hoop voor Red Bull ofzo
maarja, wel echt een supergoede driver lineup met Albon dus ben heel benieuwd naar volgend jaar.
Wat is jullie voorspelling voor de rest van de stoeltjes van volgend jaar? Ben wel benieuwd!
Mercedes: Russell en Antonelli
Red Bull: Verstappen en Ricciardo
Ferrari: Leclerc en Hamilton
McLaren: Norris en Piastri
Aston Martin: Alonso en Stroll
Alpine: Gasly en Doohan
Haas: Bearman en Ocon
Williams: Albon en Sainz
Sauber: Hulkenberg en Bottas
VCarb/RB/hoe the fuck heet dat team: Tsunoda en Lawson
Ik hoop toch echt geen Ricciardo, het is niet dat ie nu laat zien dat ze hem terecht teruggehaald hebben, plus dat mijn beeld ernstig gekleurd is door Drive to survive, ik vond hem daar zo onprofessioneel met steeds te laat komen en dat hilarisch vinden
Oh ik hoop het ook absoluut niet, veel liever Yuki! Die verdient een kans en vindt echt dat Red Bull hun academy drivers een kans moet geven. Maar op een of andere manier willen ze dat echt maar niet doen, dus dan heb ik liever Daniel dan Checo.
Het liefst zou ik Verstappen+Tsunoda en Lawson+Hadjar zien maar denk dat ik lang kan wachten of nja had nog liever Verstappen+Sainz gezien maar dat wordt m dus niet haha
Ik vind Tsunoda nog steeds zo onvoorspelbaar soms vind het eigenlijk allemaal niets voor naast Max. Sainz was wellicht nog de beste keuze geweest. Maar misschien gaat Max wel naar Mercedes š«¢
Echt een illussie dat Ricciardo het wel goed gaat doen in een Red Bull, hoop echt dat dat anders loopt.
Sneu voor Sainz, die verdient echt beter dan dit.
Ik ben nog steeds van mening dat Sainz een net wat betere coureur is dan Leclerc en dat hij bij Ferrari had moeten blijven. Ben blij dat Sainz toch een plek heeft, maar pff Williams vind ik toch wel tegenvallen.
Daarnaast blijft Perez vast nog wel een tijdje bij Red Bull. Met hoe slecht hij tov Max presteert had hij er al lang uit āmoetenā liggen (zie hoe Red Bull/zusje AlphaTauri zonder moeite ooit Daniil Kvjat of Nyck de Vries eruit gooide). Blijkbaar zijn er toch redenen om hem te houden. Jammer, want daar had ik Sainz dan weer graag willen zien rijden.