Geld. Perez haalt heel veel sponsoren binnen. Hij is voor Mexico (en Amerika) wat Max voor ons is.
Gaan er hier toevallig nog mensen naar Zandvoort dit weekend?
Ik ben er het hele weekend aan het werk! Wordt wel een intens weekend met héle lange dagen, maar ben ook wel heel benieuwd naar de sfeer als werknemer!
Wat ga je daar voor werk doen? En hoe ben je er terecht gekomen? Als je dat wil vertellen natuurlijk! Werk ze en ook veel plezier.
Ik sta in een van de merchandise winkels! Die binnen de hekken van het circuit zeg maar. Stond vandaag vlakbij de ‘dure’ tribunes en we mochten tijdens de vrije trainingen ook even een stukje omhoog lopen en even kijken dus dat was heel leuk. Sta morgen in een winkel in de fanzone dus dat is weer net wat anders qua vibe denk ik haha.
En ik werk via een uitzendbureau. Normaal voornamelijk horeca in mijn eigen stad, maar dit keer stond er ineens F1 tussen dus wel leuk een keer!
Leuk zeg! Lijkt me echt leuk om te doen en de sfeer mee te krijgen. Veel plezier morgen nog.
Ik ben er ook vandaag en morgen! Jarenlange trouwe kijker en nu voor het eerst live meemaken dus ik ben heel benieuwd. Wel mooie tribuneplekken bij bocht 11 en 12.
Wat vinden jullie van f1 acadamy.
Deze is bedoeld om vrouwen nasr de top te krijgen en mee te laten racen met de mannen.
Ik kan me nu geen sport bedenken waarbij vrouwen en mannen in 1 sport streiden.
Korfbal toch?
Vind ik niet geheel omdat het gecombineerde teams zijn. En niet man tegen vrouw.
Ruitersport denk ik? Bij de olympische spelen bij de individuele sprongfinale deden volgens mij mannen en vrouwen mee
Ik zie niet in waarom een vrouw niet net zo goed zou kunnen racen als een man. Je hebt wel bepaalde weerstand (spierkracht) nodig tegen de krachten, maar een vrouw is vaak ook lichter wat juist in je voordeel werkt.
Ach ze hebben Sargeant per direct ontslagen
Geldtechnisch enzo snap ik het allemaal maar wat een harde sport zeg
Ja arme jongen niet onverwacht en begrijpelijk, maar damn wat moet dat heftig zijn.
Vind de opvolger wel verrassend, leuk dat ze iemand van hun eigen Academy nemen, maar of ze met een rookie met een half jaar F2 ervaring nu vooruitgang gaan boeken…ik betwijfel het. En maken dan precies dezelfde fout als bij Logan, die eigenlijk ook een seizoen te vroeg werd gepromoveerd. Vraag me af of Colapinto een zak geld meeneemt.
Ik hoop dat ie een goed stoeltje bij IndyCar vindt. Wordt altijd wat lacherig over gedaan maar ik vind het echt een toffe serie met goed racen, denk dat ie het er goed kan doen.
Schaken? Heedt volgens mij “vrouwen” en “open” categoriee
Ja ik snap de keuze voor Colapinto ook niet helemaal. Hij werd door Tom Coronel al wel benoemd in een podcast trouwens. Hij gaf aan dat dat juist een coureur is die helemaal geen geld meeneemt en dat hij eigenlijk mede daarom hoopte dat hij een keer een kans zou krijgen. Maar dat was de eerste keer dat ik deze naam hoorde terwijl namen als Mick Schumacher, Liam Lawson etc. al eerder genoemd werden. Ik had Nyck de Vries ook nog wel een mooie optie gevonden. Zijn invalbeurt twee jaar geleden in de Williams leverde hem destijds een stoeltje op. Viel wat tegen in de RB Visa Cash (hoe heette dat ding vorig jaar ook alweer? Kom er ineens niet meer op) maar werd naar mijn idee veel te vroeg geslachtofferd. Reed volgens mij ook niet overdreven veel schade, zoals bijv. Mick destijds wel.
Altijd naar om de bevestigende berichtgeving daadwerkelijk te zien. Ondanks dat ik het weet blijf ik elke keer weet schrikken over de hardheid van de sport idd. Maar toch hebben ze Logan lang gehouden nog vind ik.
RB is gwn mega hard en dat waren ze idd tegen Nyck ook. Betwijfel wel of het hem verder gelukt was hoor, maar bij RB moet je bijna als top 10 uit de buik van je moeder komen willen ze je houden
Alhoewel is dit nogal een selectief gedrag blijkt…. Perez
@Sundance AlphaTauri
Niet ik die AlphaTauri alweer helemaal vergeten was Torro Rosso kwam als eerste in me op.
Verder sneu voor Sargeant! Komt over als een leuke gast en vind hem nog steeds potentie hebben voor een waardig plekje in de racewereld. En wat Colapinto betreft: We gaan het zien op Monza.
Aah Torro Rosso…
Woahhhh Oscar heeft ballen zeg
Ja en voor hem fijn dat leclerc er tussen zit!