Formule 1 #2

Hij wilt er niet op antwoorden op de vraag van die bocht.

Het had kunnen voorkomen zegt hij, waarom dat niet is gebeurd beantwoord hij niet.

Zoals ik dit hoor, experss.

Eh het is Max. Die weet dondersgoed wat hij doet en hoe hij moet ‘racen’. Jammer om te zien dat ie zichzelf even liet gaan en dan zo’n actie laat zien.

En Antonelli weet issues, balen. Lachen om Hüüüülkenberg zo hoog te zien zeg heeft hij goed gedaan.

Tbh een diskwalificatie was beter op z’n plek geweest, met je auto a 250 km/u in iemand rijden is gedrag wat per direct afgestraft moet worden.

5 likes

Hij heeft 3 strafpunten. Nog 1 en schorsing. Maar na oostenrijk verlopen er weer 2.

Issie toch altijd al geweest. Net een klein kind als het hem niet zint.

4 likes

Ja dit is gewoon echt niet te verdedigen dit gedrag.

1 like

Nou Max doe ff weer zo’n mooie inhaalactie als de vorige keer want Russell hoeven we niet op 1 te hebben vandaag.

En hopen dat Lewis op 3 komt ofz, zou leuk zijn.
(Eigenlijk als het gwn keer goed gaat bij Ferrari is het ook wel leuk…)

Gaap

3 likes

Oooooh dit vind ik leuk, McLaren had eerder moeten ingrijpen als ze dit wilden voorkomen.

Nou hij geeft iig toe dat het zijn fout is. :woman_facepalming:t2:

1 like

Jezus Lando…

2 likes

Enige leuke deze race is dat Kimi 3e is geworden.

3 likes

Nou dat was uiteindelijk nog best vermakelijk :joy:

Wat dom van Norris en ugh Russel die braketest wtf

1 like

Zo is het beter.

3 likes

Ja vind t helemaal leuk dat een rookie zo lekker gaat

1 like

Hahaha het lijkt op deze foto net of Norris een flinke redneck mat heeft😂

6 likes

Nu mis ik Bottas

4 likes

Gaat max naar Mercedes?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik denk dat ie in 2026 nog bij Redbull blijft, omdat het met de nieuwe reglementen gewoon volledig onduidelijk is wie de beste kaarten in handen zal hebben. Ik verwacht dat al Redbull het in 2027 niet goed doet dat hij dan van team zal wisselen.

Bij deze denk ik wel echt: waar rook is, is vuur

1 like