Formule 1 #2

Wat gebeurt er ineens veel :open_mouth: Al met al mega balen voor Antonelli. Wtf was ook die pitstop van Verstappen??? En Norris had vies veel geluk met de safety car.

Hahaha die Hamilton is echt grappig vandaag

1 like

Ja en terecht. Wat en dombo’s bij Ferrari zeg.

Anyway; Piastri 2025 Formula 1 World Champion.
En wat doet George nou weer daar op 3… :roll_eyes:

3 likes

Ja tuurlijk dikke zooi bij Ferrari maar ik vind het leuk hoe hij uit de hoek komt :sweat_smile:
Je zou bijna daar een statement maken en gewoon de kar parkeren zoek het uit verder

1 like

Ohja zeker, mee eens hoor. Was even mijn frustratie voor Ferrari die om de hoek kwam kijken, oeps :sweat_smile:

Goed dat hij zijn mond open trekt. Charles vind ik vaak te lief nog, in het verleden vaak meegemaakt dat hij gewoon zijn punt niet door kon duwen. Hoop nu met Lewis zijn ervaring en persoonlijkheid dat Ferrari even goed gaat kijken naar de verbeterpunten want potentie zit er wel.
#treurigeferrariefandiehooptopeenbeetjesucces

2 likes

4 likes

Wat een crash van Tsunoda in Q1😳. En hoe hij er daarna zo makkelijk bij wegloopt! De halo heeft zijn waarde weer bewezen.

1 like

& soepel ook hè. Niet normaal.

1 like

Het begint niet leuk voor de Italianen.

Ik ga Ferrari al mijn medische kosten laten betalen serieus dit is gewoon niet acceptabel meer.

Tsunoda liet even schrikken maar gelukkig is het goedgekomen.
Zeg gaat die Horner nu dan eindelijk weg?

Russell WAT DOE JIJ NU GVD WEER DAAR.

1 like

Ja wat was dit in hemelsnaam joh.

Sowieso een bijzondere top 10 met de Aston Martins (hoe dan???) en zonder de Ferrari’s en Kimi Antonelli (sad).

1 like

2 likes

1 like

Nou Norris vooruit voor deze ene keer mag je voor.

Aaaai :grimacing:

Ik heb gekeken maar weet niet over wie dit gaat 🫣

Sainz

Oh ja, dat was jammer

Ik dacht misschien ben je fan van Yuki dat was dezelfde tijd zo’n beetje

1 like

Als Max dat express deed is het wel een hele hele hele slechte verliezer

3 likes

Eens. Ik snap zijn frustratie wel maar toch…