Formule 1 #2

Echt voor het eerst dat piastri goed zijn mening laat horen. En hoe leuk voor Nico!!

Oh dat gezicht van piastri naar het podium ook.

& het ontvangst van de beker.

Ai ai ai. Duurde toch wel lang zeg.

Edit: ff plaatje gewijzigd naar officiƫle berichtgeving van F1.

Ja vindt het toch nog wel onverwacht ineens ofzo

En dan als reden dat ie verantwoordelijk is voor het niet winnen van Max
Ik zou zeggen dat dat grensoverschrijdende gezeik van die vent meteen reden genoeg geweest was, ik begreep er niks van dat ze m maar in dienst hielden

Er is helemaal geen reden opgegeven, dus dit is speculatie

2 likes

Men kan speculeren, maar als je iets van F1 volgt, kun je snel potentiƫle redenen opsommen waarom hij nu weg is, wat al genoeg zegt.

Los van het feit dat zijn zaak mbt grensoverschrijdend gedrag al dienstverband had moeten zijn.

1 like

In het nieuwsbericht op nu staat ā€˜Hij wordt verantwoordelijk gehouden voor de tegenvallende resultaten’ en datzelfde was net ook op het nieuws op de radio
Ik zou nooit zomaar wat verzinnen

Tegenvallende resultaten staat niet gelijk aan het weggaan van Max? Dat weten we niet, hoewel het waarschijnlijk is.

Ik zeg winnen, niemand heeft het over weggaan?

Ah, ik dacht dat je daarmee bedoelde dat hij wegging omdat Mercedes hem heeft gewonnen bij de onderhandelingen

1 like

Als ik die beelden zie van hoe Spa er nu bij ligt i.c.m de regen die er nog aan komt, denk ik niet dat er geracet wordt vandaag🄲

Er viel echt niet te racen net nee…

Als ik nu naar de voorspelling kijk zit er vlak voor de start van de F1 een flinke piek qua regen. Daarna wel droog (maar is de 8-uurs voorspelling dus niet ideaal) dus misschien met uitgestelde start?

1 like

Ik voel flashbacks naar een paar jaar geleden toen het ook keihard regende en er maar 2? 3? laps gereden werden achter de safety car. Hopelijk kan de race nog doorgaan, vind het zo’n mooi circuit :smiling_face_with_tear:

2 likes

Drie rondjes want dan hoefden ze de verkochte kaartjes niet terug te betalen :sleepy:

Nou let’s go

:yawning_face: Toch een beetje saai zo.

1 like

Nou echt

Nou dat was spectaculair hee

Ah het had toch zo’n gave race kunnen zijn, balen.

Maar ben blij met Piastri. En een beter resultaat voor LH, doet mijn bloeddruk ook weer goed.