Aah Ferrari, heerlijk om jou fan te zijn. Ik houd toch zoveel van de hartkloppingen en verhoogde bloeddruk die je mij keer op keer zonder enig hebzucht in volle maat geeft ![]()
Ahh sneu voor Norris
Team Piastri hier hoor maar niet op deze manier, dit is echt heel zuur🥹 arme Lando
Nou, hoefde niet op deze manier gelijk te krijgen over die safety car, jezus. Sneu voor Leclerc en Norris.
Maar Hadjar op het podium, dat zou wat zijn haha
Hadjar!!!
Jongens wat een race.
Oh man die blijdschap bij Racing Bulls je zou er bijna zelf een traantje om wegpinken
Hadjar
held!!
Wat een race.
Wat zuur voor Lando zeg.
En beide Ferrari’s eraf.
Maar wat leuk voor hadjar!
Hamilton heeft voor zondag 5 plaatsen gridstraf. En hij was al zo down. Wat denken jullie, is hij er volgend seizoen gewoon weer bij?
- Tuurlijk
- Nee het is wel mooi geweest
0 stemmers
Ik denk dat hij 2026 afmaakt maar daarna zal stoppen als de resultaten toch tegenvallen. 2026 is een nieuwe era dus verwacht wel dat hij die gaat meedoen en terecht ook.
Als Lewis fan zou ik willen dat hij niet Alonso achterna gaat en gewoon stopt. Die 8e zit hem er ook gewoon niet meer in, het zijn meerdere factoren die op elkaar afgestemd moeten worden. Mocht hij straks zichzelf en de auto meehebben, dan moet Ferrari meegaan (en met CL ernaast verwacht ik toch geen ‘voorrang’) en ook alle andere factoren zoals de FIA, stewards etc. Ik zie dat niet meer zo rooskleurig in en dat is prima, Hadjar en Antonelli zijn rookies die ik graag zie racen ![]()
Denk dat ie iig 2026 nog wel probeert met de nieuwe regelementen. Benieuwd of Ollie Bearman dan degene gaat zijn die zn plek inneemt als ie wel weggaat.
Ja dat is zo natuurlijk, zoals ik het denk begint iedereen in 2026 ‘nieuw’ dus wel logisch dat je dat in elk geval mee wilt maken
Ik vraag volgend seizoen opnieuw ![]()
Vind dit jaar silly season ook maar saai. Benieuwd wat er na 2026 allemaal gaat gebeuren ![]()
Colton Herta van IndyCar als Cadillac reserve driver (en naar F2 waarschijnlijk) vind ik dan wel grappig, heel benieuwd!
Ja hè? Wij zeggen dat elke race wel een keer, man wat saai 🫣 Ook heel benieuwd naar volgend jaar!
Mijn man zei na die bizarre teamorder bij McLaren 'misschien kan Piastri naar Mercedes ipv Russell volgend jaar ’ En nog iets over dat hij nooit gewisseld zou hebben maar dat is gemakkelijk gezegd natuurlijk
Ik denk dat bijvoorbeeld Verstappen en Hamilton dat absoluut niet gedaan hadden maar dat deels ook de reden is dat zij van een andere orde zijn. En dat de meesten coureurs ook wel geluisterd hadden. Je weet natuurlijk ook niet welke afspraken er achter de schermen nog zijn.
Wel echt een bizarre situatie
ik hoop zo dat Piastri dit kampioenschap gewoon wint. Echt de ultieme middelvinger. Juich denk ik nog harder voor hem nu dan ik destijds voor Verstappen deed ![]()
Maar echt. Hoezo Piastri straffen omdat Norris een langzame stop heeft? Echt absurd en eerlijk gezegd verpesten team orders de sport. Wat een onzin zo. Het is zo overduidelijk dat Lando de favoriet is
Ja ik zei al Lando is echt Zak Browns popje, zoiets zei hij toch ook bij zijn eerste winst, who’s your boy
Zou me niks verbazen als het de bedoeling is dat hij het kampioenschap wint
@Whistle Haha ja ik ben groot Max fan maar ik roep nu ook steeds Pak m Oscar! ![]()
Oscar had zijn middelvinger moeten opsteken en gewoon de order negeren. Wat een walgelijk gedoe dit gedrag van McLaren. Zo totaal niet kampioenschapwaardig. Maar ik walg ook van Zak dus ben negatief biased ![]()
En idd @Whistle de reden dat een Verstappen en Hamilton meervoudig kampioen zijn is precies hierdoor. Zie nog niemand in de buurt komen van dit gedrag (Ja Oscar heeft het in zich, Hadjar lijkt het ietwat mogelijk wel verstopt te hebben ergens)
Zak kan niet eens blij kijken wanneer Oscar wint. Het is bijna beschamend? Heeft hij ook niet een tattoo van Lando’s eerste win?