Formule 1 (Deel 1)

Aaah ik word helemaal week van Perez en zijn familie

2 likes

Zo mooi hoe iedereen reageert op de de derde plaats van Checo. Het wordt gevierd alsof hij eerste is geworden. En dan ook het enthousiasme voor Max :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

En dan de verslagenheid bij Lewis.

Ok ik ben even huilen, brb

13 likes

Dat gelul eeuwig van Hamilton dat de RB auto gewoon zoveel sneller was blabla. Je hebt de start gewoon verpest, deal with it

3 likes

Ik vind de reactie van papa Perez echt zo mooi.

5 likes

Die vader!!! Geweldig. En dat publiek :heart_eyes:

4 likes

Baby Perez :pleading_face:
En het Spaans :drooling_face:

1 like

Die vader doet net alsof hij hem zelf gewonnen heeft hahaha, wat een heerlijk feest daar

7 likes

Zou leuk zijn als ze volgende races (en hopelijk ook volgend seizoen) inderdaad meer als team kunnen racen en ook zo strategischer kunnen races en pitten enzo. Tot nu toe stond Max er toch vrij alleen voor.

Ben ook zo zo benieuwd hoe dat volgend jaar bij Mercedes met Hamilton en Russell gaat zijn. Heb echt hele hoge verwachtingen van Russell haha

3 likes

Ik hoop echt dat Russells talent niet verloren gaat omdat hij in een 2e rijder mal wordt geperst :woozy_face:

Ik zou nog even de poll invullen dus bij deze :wink:

4 likes

Stiekemmm wel jammer dat we Toto’s reactie niet hebben kunnen zien.

2 likes

Dat is nog eens een manier om bij het podium te komen :joy::joy:

1 like

Die Mexicanen zetten even wat tempo bij voor het Wilhelmus haha

Ah no dat ik echt niet aan hoor, dan wordt ik echt een labiel wrak :joy:

Whaha ok wie fixt er als eerste een gif van deze entrance van Max op zn auto? Whahaah

2 likes

Leukste fissa tot nu toe hehehe kijk dan hoe Max omhoog komt hahaha

Heeel gaaf wauw

Ter compensatie van Davina Michelle die hem 6 minuten liet duren met al haar uithalen

5 likes

Het enige kutte aan al die overwinningen van Max/Red Bull is dat Oostenrijkse volkslied dat ongeveer 13 minuten duurt

2 likes