Hahahahahahahahahaha are they fucking kidding me hij hoeft maar naar Lewis te kijken en hij is under investigation
De zoveelste typische Lewis/Toto/Mercedes reactie.
Lijkt me niet dat dit nog verdere consequenties heeft maar is wel weer dat je denkt
Ik vind Mercedes echt met de dag irritanter worden.
Ze kunnen niet echt winnen dus gaan mierenneuken ?
Wat een gezeik Lewis heeft de volle punten, geniet ervan en door aub, gejank iedere keer
Echt he, dit exact
Quali time! Ben benieuwd
Zo spannend, die laatste paar races. Gun het Max zo om te winnen van Hamilton
Waarom zit Gasly nu op de soft, oefenen voor Q3? Want met hoe goed hij gaat lijkt het niet echt nodig om door te komen naar Q3.
Edit: ohh misschien om te zorgen dat hun concurrenten ook op soft moeten gaan om door te komen en ze zo in een nadeel te âdwingenâ? Misschien gaan ze nu nog naar medium? Benieuwd hoor
PEREZ WTF
Zo dan, effe Perez, Ricciardo en Leclerc er uit in Q2
Ben echt in shock haha
Max heeft straks meer aan zân wingmen bij AT dan aan Perez joh
Hoop dat Norris nog een paar plaatsjes omhoog kan komen
Ik had deze zeperd van Perez echt niet niet zien komenâŠ
Vraag me wel af in hoeverre bijv een Gasly iets voor Max kan/wil/mag betekenen
Geen woorden voor⊠ben nog altijd verbaasd dat ze Checo verlengd hebben. Die moet wel heel goed presteren in de sims van volgend jaar
Ik denk dat hij bijna wel moet als hij ooit nog eens in een RB wil rijden Maar ondanks alles dat gebeurd is wil Gasly denk ik natuurlijk alsnog wel dat RB goed scoort en zal ie daar wel aan meewerken zo nodig
Ja tuuuuuurlijk weer
Holy fuck hoe is Hamilton toch zo bizar snel
En oh no Pierre Die kerbs zijn echt heftig
Arme gasly. Maar wel nog p4!!
Damn, verstappen moet zich morgenvroeg weer melden bij de wedstrijdleiding. Hij zou niet genoeg van zân gas af zijn gegaan tijdens de klapband van gaslyâŠ