Formule 1 (Deel 1)

Hahahahahahahahahaha are they fucking kidding me hij hoeft maar naar Lewis te kijken en hij is under investigation

2 likes

De zoveelste typische Lewis/Toto/Mercedes reactie.

2 likes

Lijkt me niet dat dit nog verdere consequenties heeft maar is wel weer dat je denkt :roll_eyes:

Ik vind Mercedes echt met de dag irritanter worden.

2 likes

Ze kunnen niet echt winnen dus gaan mierenneuken ?

3 likes

Wat een gezeik :roll_eyes: Lewis heeft de volle punten, geniet ervan en door aub, gejank iedere keer :sweat:

3 likes

Echt he, dit exact

1 like

Quali time! Ben benieuwd

Zo spannend, die laatste paar races. Gun het Max zo om te winnen van Hamilton :crossed_fingers:t3:

2 likes

Waarom zit Gasly nu op de soft, oefenen voor Q3? Want met hoe goed hij gaat lijkt het niet echt nodig om door te komen naar Q3.

Edit: ohh misschien om te zorgen dat hun concurrenten ook op soft moeten gaan om door te komen en ze zo in een nadeel te ‘dwingen’? Misschien gaan ze nu nog naar medium? Benieuwd hoor

PEREZ WTF :scream:

Zo dan, effe Perez, Ricciardo en Leclerc er uit in Q2

Ben echt in shock haha
Max heeft straks meer aan z’n wingmen bij AT dan aan Perez joh

Hoop dat Norris nog een paar plaatsjes omhoog kan komen

Ik had deze zeperd van Perez echt niet niet zien komen

Vraag me wel af in hoeverre bijv een Gasly iets voor Max kan/wil/mag betekenen

Geen woorden voor
 ben nog altijd verbaasd dat ze Checo verlengd hebben. Die moet wel heel goed presteren in de sims van volgend jaar :expressionless:

2 likes

Ik denk dat hij bijna wel moet als hij ooit nog eens in een RB wil rijden :joy: Maar ondanks alles dat gebeurd is wil Gasly denk ik natuurlijk alsnog wel dat RB goed scoort en zal ie daar wel aan meewerken zo nodig

Ja tuuuuuurlijk weer :upside_down_face:

Holy fuck hoe is Hamilton toch zo bizar snel

En oh no Pierre :scream: Die kerbs zijn echt heftig

Arme gasly. Maar wel nog p4!!

2 likes

Damn, verstappen moet zich morgenvroeg weer melden bij de wedstrijdleiding. Hij zou niet genoeg van z’n gas af zijn gegaan tijdens de klapband van gasly