En bottas en sainz ook. Maar die voor enkele gele vlag en max voor dubbele gele vlag.
Op deze manier wordt Lewis kampioen.
En bottas en sainz ook. Maar die voor enkele gele vlag en max voor dubbele gele vlag.
Op deze manier wordt Lewis kampioen.
Pff lees dat ie vorige keer 3 plaatsen terug werd gezet
Het kunnen er 3 of meer zijn idd.
Uiteindelijk krijgt hij dus 5 gridplekken straf.
Tsjah, dit is wel een beetje zân eigen schuld. In ieder geval wel voer voor een vermakelijke race.
Bottas ook 3 plekken straf.
Jezus wat is David Beckham toch knap
Zo benieuwd naar de race!
Jaaaa Me2!
Hopelijk kan Max snel naar voren komen en wordt het toch nog een strijd
Lekkere start Max!
Wtf is er met Bottas en Vettel bij de start?!
Prima start van Max en niet verkeerd dat Alonso en Gasly voor hem rijden. En Bottas op plaats 11
Zouden ze nu gaan vragen aan Pierre om Max voor te laten? Om te zorgen dat Lewis niet te ver weg rijdt
Kunnen ze dat? Volgens mij mogen ze geen orders geven aan andere rijders van andere teams. Maar ik denk sowieso dat die order niet nodig is.
Yeaahh go max
Wat loopt Lewis wel al weer hard uit, hij loopt al weer 4+ seconden voor.
Zolang Verstappen vandaag maar tweede finished is er nog niets aan de hand volgens mij.
Alpha tauri is een onderdeel van red bull. Weet wel zeker dat dit van tevoren is gevraagd.
Haha ja net te laat haha
Denk niet dat ze het letterlijk mogen vragen maar gok dat ze er wel codewoord voor hebben van âjoh het is wel beter als je Max voor laat gaanâ
Ik ga even manifesteren voor een podium Max, Pierre, Lando, vraag me niet hoe maar het gaat gewoon gebeuren zo.
come on get these cars
alsof dat óóit geholpen heeft om dat tegen Bottas te zeggen
Volgens mij denkt Bottas nu helemaal âfuck youâ