5.4 seconden al wauw…
Haha ja, gebeurd mij wel vaker dat ik hier iets type en dat het vervolgens al op tv voorbij komt.
Het is waarschijnlijk zo als JustinBieber dat zegt het is van te voren besproken. Maar tijdens een race mag het niet. Daarnaast is het ook zo dat bepaalde rijders best uitgesproken zijn over wie zij het kampioenschap het meeste ‘gunnen’ zo laat Alonso dat ook duidelijk doorschemeren.
Hamilton heeft weer eens commentaar op zijn stop.
haha ja maar het is ook best vreemd dat je hem op de boordradio hoorde zeggen ‘mijn banden zijn nog goed, haal me niet te vroeg naar binnen’. En dan een seconde later, box box
Hamilton is echt snel
Ik hoop wel dat Max nog een stunt kan uithalen of anders voor de komende 2 races nog.
Klopt, maar we weten ook dat Hamilton wel vaker iets anders roept over zijn boardradio dan wat er daadwerkelijk aan de hand is.
Volgens mij waren zijn banden in dit geval wel echt nog goed. Maar ja hij kon nu vrij veilig een pit stop doen en je weet maar niet hoe het verdere verloop van de race zal zijn. Snap zijn team ook wel
Ik gok dat beide nieuwe circuits (Qatar en SA) gewonnen worden door Hamilton, dat Max in beide races tweede moet zien te worden en het liefste met beide snelste racerondes. En als dat gebeurd dan wordt het beslist in de laatste race in Abu Dhabi.
Wel een beetje een saaie race zo met Hamilton en Verstappen al bijna een halve minuut voor op de nummer 3.
Dit vind ik nog niet eens zo heel erg, maar wel dat het er niet op lijkt dat Verstappen kans maakt om Hamilton in te halen. Vind t altijd zo vervelend als ik het idee heb dat een auto gewoon echt sneller is waardoor de coureur er achter nog zo goed kan zijn, maar gewoon geen kans maakt door de snelheid van de auto ervoor
Dan wordt het echt billen knijpen…
Vorige week zei iemand hier dat de motor van Hamilton ook sneller schijnt te slijten, hopelijk is dat echt zo en wint Max het kampioenschap. Hij is zo dichtbij en gun het hem echt!
Hij loopt nu wel in trouwens!!
Ja sorry dat vergat ik erbij te zetten. Dat ze al een halve minuut voor liggen op de nummer 3 én dat Max ook geen kans lijkt te gaan maken om nog binnen inhaal afstand van Hamilton te komen.
puncture voor Bottas!
Ohhh dat scheelde niet veel zo leip ook met Perez en Alonso
De verkeerde mercedes
Haha ja dat zei ik ook al tegen mijn broer idd 🥲
Toch jammer dat lekke band dan bij Bottas is en niet bij die andere Mercedes.
Toch jammer dat al die lekke banden geen safety car oplevert