Ik kijk nu de vrije training, mooi circuit wel hoor! Het stratencircuit van vorige week is bv niet aan mij besteed
Wolff ziet eruit alsof hij 1 week niet geslapen heeft 
Ik zit op kantoor en we zitten alle 3 op een eigen scherm te kijken, heerlijk 
Ik heb even gemist waarom Russel niet rijdt?
Goede start van het weekend!
Los van het resultaat hoop ik vooral dat we zonder botsingen, chaos, drama en straffen een winnaar krijgen zondag.
Al dagen buikpijn. Wordt echt een gigantisch spannend maar mooi weekend!
Ik begin ook een steeds grotere Carlos Sainz fangirl te worden. Zijn antwoord in deze video is echt klasse.
Ja zoals Carlos (en Lance) het zeggen vind ik het ook echt. Het zou natuurlijk super mooi zijn als Max wint, en eigenlijk zou ik dat ook wel het liefst willen, maar ook al is dat niet zo: dit was echt een sĂșper seizoen en dit wordt een geweldige finale. Hier geniet je als raceliefhebber toch het meest van.
Ik lees dus net dat Sky sports (de zender die de F1 uitzend) een advertentie uitzend onder de beelden van die zware crash van Max met daaronder âmerry Christmasâ
Is dat een legit bron? Kan toch niet?
Wow als dat zo is, dan is echt niet oké 
Hopelijk is dit toch echt fake
Aan de reacties online te zien oa hier (https://www.reddit.com/r/formuladank/comments/rd5ytb/sky_sport_merry_christmas_ad/?sort=new
Is het echt.
Wel gaaf die on board view net bij Alonso. Zo van buiten ziet het er toch veel simpeler uit haha
Ze gaan het offline halen. Gast 
Toen Vettel nog met Verstappen strijd had waren ze zeker geen beste vrienden nee, maar kunnen inmiddels prima door een deur.
kimi
Kamphues heeft net aangekondigd dat Viaplay tĂłch een samenwerking met Ziggo aan gaat, en dat Formule 1 cafe mag blijven bestaan met de oude gezichten en rechten om beelden te analyseren / uit te zenden, alleen niet de live race! Ik vind het wel leuk!
Maar gaan ze ook de nabeschouwing doen? Of gaat het puur om formule 1 café? Mijn plan is om ziggo te verlaten, de internetsnelheid is de laatste tijd ook echt dramatisch hier 
Seb zegt Max or Lewis đ„ž