Samenvattingen en nabeschouwing van de race, kwalificaties en vrije trainingen enz in de avond. Hoe het er precies uit ziet weet ik niet, het was vrij kort aan bod.
Ik had het idee dat het redelijk ad hoc besloten is na al het commentaar nav de persconferentie van viaplay afgelopen week. Elk interview ging over ‘en doornbos dan? En jack en olav?’ Mijn gedachte is dat viaplay dit onderschat had / hier van geschrokken is en daarom dit idee heeft bedacht.
Wat een sukkel ben je dan
Volgend jaar wordt viaplay €14 per maand…hoop geld om F1 te kunnen kijken. Word echt gek van alle die verschillende streamingdiensten en de bijbehorende prijzen. Hopelijk kan viaplay, net als bij Netflix, gedeeld worden met bijv familie zodat het nog betaalbaar blijft.
Je kan als het goed is op twee schermen tegelijk kijken bij viaplay.
Ik ga denk ik voor F1TV.
Hoop dat Norris nog iets uit de quali kan halen, 5e bij FP3 (zegt natuurlijk niet heel veel maar wel een stuk beter dan daarvoor), zou leuk zijn als hij ook zoiets kan halen bij quali!
Of nja, het liefst natuurlijk dit, maar laten we realistisch blijven 
Nou daar gaan we, ben benieuwd!
Ik vind het veel te spannend dus ga nu maar boodschappen doen 
Ik durf niet echt te kijken
Ik vind dit zoooo spannend.
Thanks to Ziggo trouwens voor het kanaal openstellen, wordt gewaardeerd
Shit ik ben nog te relaxt
Maar dat wordt over een half uurtje wel anders vrees ik 
Mini hartverzakking als Max in de buurt van een muur komt nu hahaha
Hahaha dat was een gaap van Max
Ik vind die helmet cam aan de ene kant echt supertof, maar aan de andere kant is ie zo shaky dat ik er echt een beetje misselijk van word haha
Edit: hehe
Wat een lap van Max 

zou het dan toch?
Vind de veranderingen aan het circuit trouwens wel jammer!
O wat een heerlijk begin. Fantastisch
Jaaaaaaaaa 

Ohhhh wat een lekkere Quali zeg! Max 1 en Lando 3, Hoppaaaa