Formule 1 (Deel 1)

Hahahahaha :joy::joy::joy:

1 like

Ik ben weer bijgekomen. Hemeltje lief. Trillende handjes en misselijk ervan. :joy::joy:

2 likes

Mijn vriend en ik proostten: Op Max!! En Jos! En Vettel! En Alonso! En Jos! En Christian! En Masi voor de laatste boardradio!!!

5 likes

Ik met iedereen behalve Max geloof ik, alhoewel… hij heeft net 50 miljoen ofzo gewonnen dus wellicht… ik maak wel een poll :joy:

2 likes

Lief dat Max nog even benoemd dat het de laatste race voor Olav en Jack is en vraagt hoe het gaat.

17 likes
4 likes

Ik vind sport toch zo mooi hè :pleading_face:

6 likes

Iedereen die Max 33 Verstappen heeft getattoeëerd denkt kut. Max 1 Verstappen

1 like

Hoe mooi die opmerking van Coronel tegen Gordon haha :rofl:

5 likes

Love deze boordradio.

En Tim die met tranen in zijn ogen naar zijn broer kijkt. Sowieso alle emotie bij die mannen in de studio.

8 likes

Met wie zou je vreemdgaan?

Clown Russell heeft zn tweets nog niet weggehaald. Zeker na die boardradio tussen Merc en FIA staat ie toch wel een beetje voor schut hoor nu

1 like

Haha die is al lekker in de kont van Toto gekropen dus

3 likes

Waar is Kimi :wink::heart_eyes:!?!

Tof hoor:

https://www.facebook.com/Verstappenshop/posts/5249665108383516

Ik zag het net al bij Jos. Hele toffe hoodie.

1 like

:kissing_heart:

0 stemmers

2 likes

Wooooow wat een race! Na de start dacht ik dat het gedaan was, holy shit. Hartslag van 300 in de laatste ronde

Maar hoe mega zuur ben je nu als Hamilton-fan. In de laatste ronde door gedraaikont van de FIA wordt de overwinning ineens van je ‘afgepakt’

3 likes

Ik ben gewoon nog steeds aan het natrillen haha mannnn wat spannend!

1 like

Ja, naast de blijdschap ga ik ook de hele tijd heen en weer naar Hamilton. Het zou maar omgedraaid zijn: Max de hele tijd voorop en dan Hamilton in de laatste raceronde voorbij. Ik zou zo zuur zijn geweest. Dus ja, naast de blijdschap voor Max vind ik het toch wel wrang voor Lewis.

10 likes