Formule 1 (Deel 1)

Haha vooral jonge Kimi :drooling_face:

1 like

2 likes

Oooh Ricciardo :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Wat een leukie is het

2 likes

Love Jeffrey Herlings bij het F1 café nu! Bij hem was het ook mega spannend in de laatste wedstrijd, daar stonden de nummer 1, 2 én 3 zo dicht bij elkaar dat ze allemaal nog konden winnen maar gelukkig Jeffrey ook weer kampioen geworden!

4 likes

Toch wel een protest van Merc dus. Jammer, neem je verlies gewoon. Volgend jaar beter

8 likes

Inderdaad, cheers! Ik zie iedereen terug bij het nieuwe seizoen DTS? :grimacing:

3 likes

Hoeveel heeft Russell hiervoor gekregen? :moneybag:

THIS IS UNACCEPTABLE!!!

1 like

Ze zeggen dat veel al uitverkocht is (ik probeer de hoodie te bestellen). Ik kwam tot de gegevens pagina en blijf nu een wit scherm houden. Goede server wel haha.

Ben de inhaal aan het terugkijken maar echt nergens zie je die safaty car meer toch?

Haha dit, en die reacties eronder :rofl:

2 likes

Nouja ik vond wel (tijdens de race al) dat Max best wel risky bezig was met zo langs Lewis rijden… hij mocht natuurlijk geen millimeter ervoor. Hij weet dat ze hem daarop zouden pakken dus vond ik wel een beeetje dom haha. Had dit wel verwacht

2 likes

D y i n g

De shop doet het nu, en voor kids zijn alle maten er nog

1 like

Is er nu nog een kans dat Max toch geen kampioen is? Doordat er 2 van die ‘bezwaren’ liggen?

1 like

Als je op de producten klikt, kom je weer op diezelfde pagina uit. 🥲 En jammer dat de hoodie weg is.

1 like

Dat zou heel misschien kunnen ja

1 like

Nja in principe heeft Max hier helemaal niets fout gedaan. Ik kan me het niet voorstellen dat ze hier nog iets aan gaan veranderen ten nadele van hem want dat zou dan ook niet kloppen lijkt me. Mag toch hopen van niet :face_with_raised_eyebrow:

Edit: volgens mij komt dit protest vooral vanuit Toto en niet per se vanuit Hamilton…

4 likes

Is toch kut ook he. Ben je voor de eerste keer wereldkampioen, kan je ipv feesten je gaan melden bij de stewards.

2 likes