Hehe dat werd tijd
Nou gelukkig komen ze alsnog met dit statement, ook naar hun eigen rijders toe om ze te bedanken. Vooral ook voor Bottas, gezien zijn laatste keer voor Mercedes.
Het had even tijd nodig, of zoals Ricciardo al zei “once the dust settles, hope both drivers and teams are proud.”
En ja ik heb een crush op Ricciardo, mar ook Hamilton😋
Ook wel bijzonder dit
Wow supersnel zeg. Hopelijk komt die van mij ook snel, maar ik zal wel weer pech hebben en bij de januari groep zitten
Wat snel! Ik kan haast niet wachten haha
Voor de liefhebbers is hier de FIA Prize Giving Ceremony te volgen:
Ben heel benieuwd hoe ongemakkelijk het wordt met Toto’s en Lewis’ afwezigheid haha, en ben benieuwd of Bottas er nu wel bij is (zijn vlucht zou vertraging hebben voor de persconferentie…ja ja )
Zowel op FB als YT een slechte kwaliteit zeg. :< :<
Oh bij mij wel prima eigenlijk? VIa Youtube.
Ach, zo goed als dronken Kimi in 2018 wordt het sowieso niet meer:
Kun je misschien vertellen hoe de maat valt? Wil hem misschien voor mijn vriend bestellen.
Ik heb het met de chromecast op mn televisie, dus valt het ook allemaal wat meer op haha.
Haha ik ook, maar mn tv is sowieso vrij crap dus ik ben denk ik snel tevreden
Maar jeez weet iemand hoe lang dit eigenlijk duurt? Want de reclames aan het begin en dit zoetsappige introfilmpje duren al een kwartier joh
‘What a night!’ Hahahaha vrouw zo spannend is t nog niet
Echt zo lame dat ze elke 2 minuten weer dat podium op komen lopen
Wat ongemakkelijk dit. Hier is hij. Oh nee hij is er niet vanavond. Ohhh hij is er toch welll
Ik had een XL besteld, mijn vriend draagt meestal XL, soms L. Deze zat eigenlijk precies goed, dus valt wel naar maat denk ik! Zou zijn gebruikelijke maat bestellen.
Voelt bijna een straf als driver, heb je het goed gedaan, moet je naar deze fucking saaie ceremonie
Hehe komt Kimi toch weer van pas:
Edit: ahhh, arme Oscar Piastri, win je de F2, heb je geen stoeltje voor de F1 omdat een Chinees met veel geld hem krijgt, moet je alsnog komen opdraven voor je award